return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

ampburner
zo principieel kan je dat eigenlijk niet stellen, MAAR ik ben het wel 100% met je eens. ;)

misschien een beetje kort door de bocht maar HS is gewoon, herstel VIND ik gewoon lomp, simpel entertainment. Daar komt een bepaald publiek op af. Of je dan zelf ook lomp/simpel bent mag iedereen vrolijk voor zichzelf uitmaken :p
magrec
quote:
Originally posted by Stivvekk
KNIP

euh sorry

maar het publiek kooopt het kaartje.

Je hebt toch wel hersens ofzo kijk eens naar de line up 2 "hardstyle dj's" en 3 techno dj's nou waar zal nu het meeste nadruk op liggen, maarja.. we zouden het niet daarover hebben :thepirate :disbelief
magrec
quote:
Originally posted by Stivvekk
(de tijd dat zo'n feest voonamelijk werd bezocht door echte muziekfans is toch al voorbij, die blijven steeds vaker lekker thuis achter hun kabel- of ADSL-verbinding).

ff lachen :haha:
Ik zal proberen je nog "serieus" te nemen op het forum.
Stivvekk
quote:
Originally posted by magrec

euh sorry

maar het publiek kooopt het kaartje.

Je hebt toch wel hersens ofzo kijk eens naar de line up 2 "hardstyle dj's" en 3 techno dj's nou waar zal nu het meeste nadruk op liggen, maarja.. we zouden het niet daarover hebben :thepirate :disbelief

Dat het publiek het kaartje koopt ben ik met je eens :happy2: maar als ze dus 'hardstyle dj' namen tussen die techno-kerels zetten wek je wel de indruk dat op het hele feest ongeveer vergelijkbare muziek steeds te horen is, terwijl alleen de ultra-leken (ietswat domme) hardstyle niet kunnen onderscheiden van (intellectueel natuurlijk superieure) techno :D .Ik krijg hierdoor het idee dat de organisatie wederom alleen maar mensen probeert te trekken, ze zouden veel beter kunnen doen: van 22.00 uur tot 3.30 uur techno; 30 euro, van 3.30 tot 7.00 uur hardstyle (30 euro) en allebei 50 euro (andere tijden mag natuurlijk ook, de vraag is alleen hoe je die mensen die er om 22.00 uur waren na 3.30 eruit krijgt...hee laten we hardstyle gaan draaien zo jagen we het intelecuele techno-publiek wel weg). Levert natuurlijk minder op maar zo dwing je mensen niet om voor die 50 euro dat hele feest uit te lijden (vaak denk je toch van: ik heb er 50 euro voor betaald nou blijf ik gvd ook :mad: :whip: ) en vervelend te worden. Zo kunnen wannabe's en echte techno-die-hards allebei van de a'dam arena genieten :) ;)
ampburner
ze kunnen beter de hele meuk afschaffen :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland