|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by AlFerox
voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is.
dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel.
kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn!
BAH!! |
Amen!
Ik vind het een waar genoegen om terug te komen van een weekie chillen in de bossen met de kikkermaffia en dan op dit forum een aantal mensen een goede discussie te zien voeren,cool!
En wederom dezelfde dudes die daar verschrikkelijke problemen mee hebben,wat is er toch met mensen aan de hand die elke discussie als iets heel engs vinden??
Een stelling neerzetten is goed,en dat hoeft nog eens geen stelling te zijn waar je t zelf mee eens bent maar soms wordt een stelling neergezet om een goede discussie uit te lokken....zo werkt dat nou met discussies,maar dat kun je 80 keer aan sommige mensen hier proberen uit te leggen en nog snappen ze niet waar het uiteindelijk over gaat,vandaar ook dat deze mensen geen goede kandidaten zijn voor de discussie en zich beter niet kunnen laten gelden in zo'n grote mensen thread.
Over de stelling zelf heb ik de mening dat HS idd erg de overhand aan het nemen is,wat ikzelf ook zwaar jammer vind.
Dat het muziek is voor domme mensen vind ik een zeer zwak argument want elke genre heeft zijn domme fans want je kunt dom zijn op verschillende nivo's:)
Maar aan de andere kant kan t me ook weer geen schelen dat dee grote feesten op HS gefocused raken want ik hou zowieso niet van grote massale feesten,enige waar ik heen ga is qontact,das voor mij al bijna te groot en mocht dat wegvallen uit mijn uitgaans programma dan huil ik er geen traantje meer om aangezien het aanbod feesten idioot groot is atm.
En ach zo blijven de commerciele springnichtjes weg van de feesten die ik erg waardeer,negatieve dingen hebben altijd wel een pluspunt voor jezelf als je maar goed genoeg zoekt:)
Ideale feest vind ik lekker opbouwend en laatste anderhalf uur mag er lekker HS gebeukt worden hoor,zolang t maar geen club is (deze muzieksoort begrijp ik ECHT niet dus zal ik wel te dom zijn) of techno (dit begrijp ik wel,probeer ik ook echt wel wat voor te voelen maar past vast niet bij mijn gevoel voor muziek)
Leuk geopend btw magrec,je weet toch altijd weer leuke reacties uit te lokken op dit forum,vond je eerst een zeikerd maar moah ondanks dat je af en toe ff te enthousiast bent over bepaalde dingetjes ben je toch wel aardig ok
:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Donna
Leuk geopend btw magrec,je weet toch altijd weer leuke reacties uit te lokken op dit forum,vond je eerst een zeikerd maar moah ondanks dat je af en toe ff te enthousiast bent over bepaalde dingetjes ben je toch wel aardig ok
:D |
Zow dat streelt mijn ego toch wel :p
Dat enthousiasme is een beetje het aard van het beestje :toothless,
ik discussieer graag op deze manier waarop ik met een aantal kort door de bocht opmerkingen reacties probeer uit te lokken (en af en toe werkt dat niet en dan moet er ff wat genuanceerd worden zeg maar :crazy: ) |
|
|
| Eye-Riz |
applaus voor iedereen: een 6-pages lange thread zonder geflame!:crazy:
note: jammer dat sommige mensen niet snappen dat een stelling gesteld wordt om een discussie over te voeren. Er bestaan al tijden tv spelletjes met stellingen. Dan zeg je toch ook niet tegen de presentator dat ie de scene verneukt?? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
applaus voor iedereen: een 6-pages lange thread zonder geflame!:crazy:
note: jammer dat sommige mensen niet snappen dat een stelling gesteld wordt om een discussie over te voeren. Er bestaan al tijden tv spelletjes met stellingen. Dan zeg je toch ook niet tegen de presentator dat ie de scene verneukt?? |
lol :D |
|
|
| jp |
| Hardstyle is nog steeds niet dood |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|