return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 
Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox

dan ben je dus gewoon een muzikale HOERRRRRR! :p :D ;)

houd je bek HOER!:D:D:D
kolkiewolkie
nou we toch zo bezig zijn:

hoelang houdt hardstyle het vol??

want al dat gebeuk is heerlijk, maar als ik nou ff naar 'de sound' luister, in combinatie van dat het 'simpele' muziek zou zijn, heb ik (ik dus, mijn MENING) tot de conclusie dat er niet erg veel originaliteit in de muziek zit. en als er niet veel originaliteit in zit gaan mensen het gewoon vinden (ah nee he, heb je die plaat weer) en zou het dus heel snel over moeten zijn.....

oja, nog ff op de topic terugkomend: of het nou voor simpele mensen is of niet (ik vind het wel lekker voor 1 feest, maar elk weekend zou ik nix vinden.. zeg maar 1x in de 2 of 3 maand hardstylefeest), maar als je de topics op partyflock (with all respect) bekijkt vinden een groot aantal (niet allemaal dus :) ) trance niets. Dat kan, mening mag je geven, maar op de manier waarop ze dat dan zeggen getuigd voor mij persoonlijk van weinig respect voor andere stijlen binnen de housescene. In dat opzicht kan ik eigenlijk weinig anders doen dan de stelling toch lichtelijk beamen.........

quote:
(by magrec)
Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter.

dr. kuipers zal dit NIET met je eens zijn (hijs op vakantie, dus ik antwoord maar ff) daar hij op qlubtempo toch wel een HEEL relaxed wijffie om zijn nek had hangen :D :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie dr. kuipers zal dit NIET met je eens zijn (hijs op vakantie, dus ik antwoord maar ff) daar hij op qlubtempo toch wel een HEEL relaxed wijffie om zijn nek had hangen :D :p

Whahahahaha LOL! :) :D:D :D :D :stongue: :stongue: :tongue3
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe

Huh, wat dan????? Wat heb je gepost? Sorry hoor, maar ik heb niets weggehaald. Maybe een andere mod die participeert in deze thread?
:conf:

/me is onschuldig :D
New Wave
quote:
Originally posted by magrec

en op addiction wil ik alleen maar lomp BeuQen hoor new_wave hehe
Dus siesta zet dat bpm maar meteen op 160

Zorg jij der nou maar voor dat er gebeuQt kan worden :p

160? nou ik zal de pitch steeds op +10 zetten na dat hij de plaat heeft uitgefade okee, is je set wel helemaal naar knoppe maar jij kan lekker hard beuQen kerel ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland