|
|
| pivot |
| quote: | Originally posted by TimeportE
mmm en toch vin ik deze uitspraak nie kloppen... ??? de muziek is voor domme mensen maar de muziek word nie door alleen domme mensen beluisterd... weirdd.... ??!!!
|
mwa....wat valt er niet aan te snappen, lijk me vrij dudelijk..k vin hardstyle gwon simpele muziek, der valt niets aan te 'ontdekken' of aan te snappen. dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by pivot
dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous. |
Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor. |
|
|
| pivot |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor. |
lekker boeiend wat jij van me zinnen vindt...we kunnen beter gwoon on-topic blijven:) |
|
|
| magrec |
euh lezen mjah....
ten 1e dit is een stelling :)
Niet mijn mening (maybe een kleine gedeelte)
Daarnaast was dat van dat iq meer een grappie maar (daarnaast heb ik het over een gemiddelde maar blijkbaar voelen mensen zich toch aangevallen :p) ik zeg nog zo dat ik het daar niet over wilde hebben mjah enne snuggle er lopen zat relexte mensen rond op partyflock maar zeg nou zelf...een aantal(beetje veel)...
Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter.
Ik heb die stelling zelf bedacht :) (according to blik verpest ik de scene zelf nu :p)
Vooral omdat ik zo vaak negatieve dingen lees over feesten alleen maar omdat het niet beuqte. Het gaat nu alleen maar om beuken dit en beuken dat vanaf 22:00 wil iedereen maar 1 ding en dat is beuQen mensen lopen weg bij het begin van sets van dj's omdat het niet beuQt en stampt en komen weer terug als het weer knalt.
Maarja trancefool heeft wel gelijk met zijn reply (vind ik)
Kleine afronding dan:
House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene.
|
|
| Nielz |
| quote: | Originally posted by tijs08
Eeeeeeeeeeeee!! hallo!! Das dus ook jouw mening he! Ik vind techno ook echt bagger..... en JA.. als ik een techno plaat hoor, dan vind ik hem ook 9,9 van de 10 keer ook NIET beuken. |
euhm ja, een forum is er toch om je mening te laten gelden, ofniet :conf:
| quote: | | Maar het tis toch helemaal NIET vreemd als je op een feest staat waar 5 hardstyle djs staan geboekt... omdat iedereen dat zo tof vind.. en 1 UK hardhouse.. waar ik persoonlijk ook niet van hou, dat men dit dan niet kan waarderen. |
Niet vreemd nee, maar een klein beetje respect zou wel op zijn plaats zijn. Want de fout ligt niet bij de DJ, maar bij de organisatie, en dat bedoel ik met de kortzichtigheid van het volk dat hardstyle zo fantastisch vind, ze kijken niet verder dan naar de plaatjes die de dj erop legt, als het niet beukt, is het ook nix. Dat is toch DOM???!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|