return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Line-Up: 4 Elements 07-09-2002

tijs08
zozozo!!

Onno heb zich wel vermaakt daar lees ik al!!

Ik baalde gister zwaar dat ik er niet bij was.. had echt super zin!! maar het geld he!!

Nothing mix 2 nog gehoort trouwens??
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08

Nothing mix 2 nog gehoort trouwens??

snik, snik :( nee dus helaas! ;)
Leander
Was een prima feestje!!!

Ik zou eigenlijk niet gaan. Toen belde om 18.30 een maat van me met de mededeling dat 'ie nog een (gratis) kaartje voor me had. Tja, wat doe je dan :p
We waren er om ong. kwart over twaalf. Nog net de laatste tunes van Ferry Corsten meegepikt, wat aardig was, meer niet. Geluid was ook niet erg goed, vond ik :(
Enfin, dat kwam helemaal goed bij Junkie XL. Wat mij betreft de koning van de avond! Absolute top!!! Een enorm spektakel met veel vuurwerk :eyes: Heel bizar om de extreme hitte van een stuk of vier flame-throwers van dichtbij te voelen. Explosies en fonteinen van vuur...pfff je zou bijna vergeten dat er ook nog muziek werd gemaakt. Die was ook om te smullen. Veel erg mooi opbouwende breaks, waarna de boel weer flink loos ging. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de nieuwe CD (waarvan de release helaas 5 maanden is uitgesteld :( )
Tom had er zelf ook veel zin in, zo te zien. Ondertussen stond 'ie continu Heineken weg te tikken :D.

Daarna Tiesto....tja.
Ik vond het vlees noch vis eigenlijk. In het begin ronduit saai. Het werd wel beter naar het einde toe. Inderdaad die platen van Vitalic en Umek, wat wel heftig was. De 1 na laatste plaat was een absolute topper, jammer dat ik de titel niet weet.

Ondertussen Onno en z'n maat tegengekomen, wat altijd erg gezellig is!
Onno en ik lopen elkaar altijd tegen het lijf op feesten (Shockers, Mysteryland en nu weer). Stond 'ie weer ineens een meter bij me vandaan te springen :eyespop: Verder heel de avond samen gefeest, top!

Tijdens Way Out West lekker zitten chillen op de tribune. Was een prima optreden, maar het publiek kon er niet zo veel mee. Ik vond de programmering ook wel wat raar. Vlak na de beukende techno van Tiesto ineens zo'n act als deze, hmmmm. Ik vond het wel goed, begrijp me niet verkeerd!

En toen inderdaad nog Remy....
Voor Remy heb ik sowieso maar 1 woord: KONING!!!

Michel de Hey daarna was ook prima, hoewel niet echt mijn ding.
06.45 vertrokken, 09.00 uur in bed en om 15.00 weer naar m'n werk :tongue3

Ik had er van te voren niet veel van verwacht en had dus geen kaartje gekocht. Achteraf ben ik erg blij dat ik alsnog ben geweest.
Last-minute feestjes blijven het leukst :tongue2
eieregooie
quote:
Originally posted by Leander
Last-minute feestjes blijven het leukst :tongue2

Ja, die verwacht je nie he... :p ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland