return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord

jploveparade
quote:
Had nog wel naar Q-Base gewild, maar blaren hielden me tegen...

voor wat ik hoorde was het nog drukker als in de q-dance tent en zeker 45 graden binnen

Cold heeft zelfs meerdere malen de muziek stil gelegd om mensen af te laten koelen

Zelfs voor de DJ's was het té erg, en ventilatoren die konden het natuurlijk nooit aan.

De kleine zaal was helemaal een sauna.

BTW: 15 minuten Dana vooraan het podium (het laatste kwartier) was genoeg om totaal doorweekt te raken :(
Miss Proximus
Nou dan ik ook maar :D

Op de zaterdag zelf besloten dat ik toch wel naar Mysteryland wilde, omdat Joop opbelde dat hij nóg een extra kaartje had. Andreas, Susanne (vriendin zonder kaartje - mét auto) en ik in het bakkie naar Ruigoord gescheurd. Goed aangegeven trouwens op die borden :)

Gelijk toen we de auto uitklommen zagen Jochem (Flippertje) en ik elkaar en Marcel (Mr. Marcello) was er ook nog bij!! Geprobeerd een beetje samen op te lopen, maar ze liepen iets sneller dan ons :p
Toen voor Susanne voor 40 euro een kaartje aan de deur gekocht en hoopa! naar binnen!
Het was kwart over 3, dus we zijn gelijk ff naar de meeting gewandelt, alwaar ik blij was om wat TAs te treffen!! Wat een verrassing niet? :D
Na het meeten ff om een cameraatje gezocht en muntjes gehaald en gelijk al een horde Leeuwarders tegengekomen. Toen ff de Q-Dance tent getjekt en de eerste straaltjes zweet van die dag van m'n hoofd geveegd :D
Met een groepje vriendjes/vriendinntjes naar de Main gewandelt, waar Janneman net bezig was. Het was ERG warm zo pal in de zon, maar toch ff lekker gekreupeld op Jean z'n setje. Hij was ook goed bezig!! Beetje aan het spelen met z'n plaatjes: klonk lekker :)
Totdat opeens Roog begon..zo'n rare overgang!!

Toen zijn we ff naar Ashley Casselle gelopen omdat ik die zo graag wou zien. Hij draaide nl. ERG lekker in Berlijn (Love From Above)!!
Andreas vond het ook (net als Harmen) te trage prog en Susanne vond er al helemaal niets aan (Hardstyle/Trance wijffie). Ik vond het toch wel een fijne set, maar toch maar weggegaan omdat ik de enige was die het leuk vond!!
Toen ff Matt Hardwick meegepakt, die ook zeer fijne trancy aan het spinnen was :) We liepen de tent in en iik zag gelijk Leander vooraan staan, dus ff een sprintje getrokken om hem in z'n bil te knijpen (geintje) :D
En wie zie ik daar staan.....de BOUMA BROS!!!! :) Ook ff mee gechat (Sander, vond je t wel leuk? :p) en Sido ff aan Andreas voorgesteld. Gezellie!! ;)

Nou ja...ff Matt Hardwick wat extra zelfvertrouwen gegeven :D en toen naar Dana geloof ik. Althans, dat probeerden we! We waren halverwege de tent toen er opeens een dikke rel ofzo begon, gelijk dikke kutsfeer daar (dit jaar hardcore weg, volgend jaar hardstyle..toch? :stongue: ). Dus jammergenoeg voor Susanne hebben we het bij Dana laten afweten.

Beetje rondgezworven, bij de main (Felix da housecat: SLECHT) ff op m'n handdoekje gezeten, en toen maar voor bij de ID&T tent gaan zitten om op Joop te wachten.
Ondertussen nog ff Armin meegekregen (aarggh wat een gozer is het toch ) en ff gezwaaid en maar weer gaan zitten. Had ondertussen best weer last van m'n enkel. Susanne was ff naar de hardstyle gegaan, en Andreas naar Marco V, en ik ben ff de bosjes ingedoken met Tim :D
Kwamen we Hendrik en Hen3 ook nog tegen :) (groetjes aan Hen3)

Daarna weer ff bij de tent gezeten en toen was het tijd voor Joop!!
Met alle Leeuwarders (nou, niet allemaal, want de zwabbertjes konden niet meer lopen door teveel drugs en bleven dus gelukkig maar in de Q-Dance tent) vooraan gaan staan en Joop flink toegejuicht. Hij kéék zelf naar me!!! :D LoL
Was een leuk setje :) Zelf een cameraploeg en een fotgraaf om zich heen gehad :)
Na afloop ging eigenlijk iedereen weer z'n eigen weg en zijn wij met z'n 3-en naar de auto gegaan.
Mooie lasers trouwens bij de Main :)

Leuk feessie!!! Nu op naar Afrika ;)

p.s. Ik kwam Ahsley Casselle nog tegen :D Heb ff gepraat en z'n emailadres gekregen :) Joepie!! :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by M5

schijnt dat er security lui helemaal gaar geschopt zijn door 20 man tegelijk.. iemand daar iets van meegekregen?

gelukkig heb ik er zelf niets van mee gekregen, maar die maten van mij die moesten werken hebben idd gehoord dat er security lui helemaal inelkaar getrapt zijn door lui van de f-side. Dat soort mensen snap ik dus écht niet! :mad:

Verder is er ook nog een hele ton met id&t-muntjes in de vip-area gejat!! :p tering die lui kunnen voorlopig genoeg zuipen op id&t-feesten! :D

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Nu op naar Afrika ;)

wat onwijs gaaf dat je daar naar toe gaat zeg! je vertrekt dus a.s. donderdag? dat gaat echt een geweldige ervaring worden denk ik zo! Veel plezier daar in ieder geval!! :) :cool: en niet vergeten je favo-muziek mee te nemen hè!! :p ;)
Flipper01
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Toen was het ook de hoogste tijd om naar de judge te lopen, en daar nog een flinke tijd staan zweven met flipper01. De judge zette naar mijn mening een goede set neer, maar ik heb hem beter horen doen. Om 16.15 ofzo maar weer es teruggelopen naar de hangplek... en al vrij vlot met z'n allen besloten het geheel te verplaatsen naar een plekkie in de schaduw van de serious trance tent!!! damn damn damn, wat was dat weer een relaxed idee...
...Ondertussen was franzelare (had ik de hele middag mee rondgesjouwd er al van tussen, en kuipers zat zich waarschijnlijk kapot te stampen in de te kleine Q-dance tent) en dus maar alleen naar matt hardwick geweest... ook heeeeeeeeerlijk.. wederom los gegaan, want wat was er een ruimte in die peperdure tent zeg! :wtf: .

Uiteindelijk afgesloten met picotto en vuurwerk.... TOP DUS!!! picotto sluitte trouwes met underworld - cowgirl .. :eyespop: :eyespop: :crazy: .. TE VET gewoon!

Helaas was ik pas na 15:00 uur binnen, klote auto :whip:..
Niet zo lang bij de meeting gestaan, want we baalden dat we al zo laat waren en zijn maar snel naar The Judge gerend die voor een lekkere binnenkomer zorgde!! Daarna Matt Hardwick die lekker draaide (zelfs 2 dezelfde numemrtjes als we even daarvoor bij Ferry hadden gehoord) Het was er lekker rustig en heb alleen KolkieWolkie daarbinnen gezien.. Hij probeerde me nog duidelijk te maken dat net buiten de tent de hangplek was ingericht, maar dat begreep/hoorde ik niet helemaal. Ik heb d'r ook helemaal nix van gezien :(
Wie weet trouwens hoe dat nummer heet dat Matt en Ferry draaiden, het begint met het tikken van een klok en dan komt in een keer de Bass erin..??

het nummer waarmee Mauro afsloot was: Underworld - Born Slippy! Echt een gouwe ouwe!! Heerlijk!!!!! :D

En Miss P, veel plezier in Z-Afrika!!!!

=> Wil je mijn hele partyreport lezen?? Check dan maar ff mijn website (party-reports) www.Mood43.tk
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Flipper01

Helaas was ik pas na 15:00 uur binnen, klote auto :whip:..
Niet zo lang bij de meeting gestaan, want we baalden dat we al zo laat waren en zijn maar snel naar The Judge gerend die voor een lekkere binnenkomer zorgde!! Daarna Matt Hardwick die lekker draaide (zelfs 2 dezelfde numemrtjes als we even daarvoor bij Ferry hadden gehoord) Het was er lekker rustig en heb alleen KolkieWolkie daarbinnen gezien.. Hij probeerde me nog duidelijk te maken dat net buiten de tent de hangplek was ingericht, maar dat begreep/hoorde ik niet helemaal. Ik heb d'r ook helemaal nix van gezien :(
Wie weet trouwens hoe dat nummer heet dat Matt en Ferry draaiden, het begint met het tikken van een klok en dan komt in een keer de Bass erin..??

het nummer waarmee Mauro afsloot was: Underworld - Born Slippy! Echt een gouwe ouwe!! Heerlijk!!!!! :D

En Miss P, veel plezier in Z-Afrika!!!!

Als je het over het tikken van een klok hebt moet ik gelijk denken aan Riva - Time Is The Healer. Denk dat Armin van Buuren remix gedraaid werd.
Zon SUPER nummer is dat!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland