|
|
| Optimus |
moe maar voldaan....
voor mij was het allerbeste: Anne Savage (samen met nog een knakker, wie was da:D)
ik ga maar lekker slapen... me teennagel valt er bijna af ieeeuuwwwwww |
|
|
| jploveparade |
James Brown is dead! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Yeah zwaar vet feest gehad.
Geen zin om nu een mega report te gaan schrijven, maybe als ik straks weer wakker ben nog wel.
Heerlijk veel staan stampen in Q-Dance tent, stukje Armin meegepakt en afsluiten met vuurwerk bij Picotto was ook lekker
Klote dat ik op een gegeven moment blaren kreeg :(, tijdens al dat gestamp nie zo veel last gehad, maar toch genoeg, waardoor ik maar heb besloten om 5 uur Dana solo @ Q-Base te laten schieten...
Je kan nie alles hebben he
Gaat zo maar eens pitten |
|
|
| -TAIS- |
ZEKERS!
Kut, precies nu terug uit de stad, maar Mysteryland was echt een HYPE!!!!! Heleboel DJs gezien, merendeel techno en progressive, maar het was echt een topfeest! Supermooi weer, vrouwen die op en top gekleed waren, een meeting waar ik nog ff heen geweest was, paar andere lui die ik weer veel te kort gesproken heb.... Al met al echt een topfeest!!!
Ook mooi toen Armin Viframa - Cristalle (Katana feat. Precision Remix) draaide, ik Precision opbellen in Corfu en hij echt helemaal uit z'n dak daar... Toppunt van relaxedheid :D (moest ik ff kwijt).
Trouwens, geluid bij techno tent stond goed hard, vooraan gingen de kleren weer schudden als je langs liep! En de Thirdmovement Area was top (vooral met Promo en Catscan! Ben er 3x ofzo geweest)
Topfeest! Nr 1 of nr 2 allertijden bij mij, daar moet ik nog ff over slapen (ga ik nu doen), maar het was dus superrrrr! |
|
|
| franzelare |
| Ik moet zeggen dat het wel gezellig was :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|