|
|
| AlFerox |
Zelf ben ik helaas :rolleyes: niet op het feest aanwezig geweest maar via een andere site is mij het weerzinwekkende bericht ter ore gekomen dat dhr. Liebing op Sensation zou zijn UITGEFLOTEN!! :o
de hardhousertjes en hardstylertje vonden het niet genoeg beuQen!
pffffff, wat een trieste actie!!!
blijkbaar is techno toch te moeilijk voor die simpele boeren die alleen maar willen HAKKEN en BEUQEN op wéér een of andere gare hardstyle remake van oude rave-platen. :rolleyes:
nou, wat ben ik blij dat ik daar niet heen ben gegaan.. wat een triest publiek komt er toch op die feesten af zeg!! :mad:
(ook mauro picotto zou zijn uitgefloten, er zijn middelvingers naar hem opgestoken en tijdens zijn set werd om Dana geroepen)
ik weet het nu zeker: géén ID&T of UDC-feesten meer voor mij!!!
wat een trieste feesten!!!! :mad:
en wat een TRIEST publiek komt erop af!!! :mad:
*puke* |
|
|
| Optimus |
klopt ja... op PF wordt Liebing ook een beetje de grond ingetrapt door de hardstyle liefhebbers... want ze vonden het nieg genoeg beuken...:rolleyes:
van mij kreeg ie wel een applausje hoor, net als Picotto... al draaide de laatste écht bagger... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by AlFerox
en wat een TRIEST publiek komt erop af!!! :mad:
*puke* |
Niet iedereen is zo. Ik heb wel gedurende de sets van Chris en Mauro op de tribune gezeten, maar ik heb ze niet uitgefloten. Ook geen applaus, maar goed. Maar Mauro had wel een vingertje verdiend dacht ik zo...... die draaide niet goed voor de tijd van de avond. En Liebing is gewoon niet mijn stijl. |
|
|
| AlFerox |
ik heb de tracklist van Liebings set gezien en het zijn alleen maar hitjes (als je daar wat betreft techno over kan spreken) die die gedraaid heeft. het is idd niet zijn (hardere) zogenaamde Schranz-stijl geweest.
maarja, dat kon je verwachten als je naar sensation gaat. aangezien sensation wordt opgezet als ID&T's meest toegankelijke feest.
waar het om gaat is dat het gewoon érg respectloos is om een DJ uit te lopen fluiten. bovendien getuigt het in dit geval van een behoorlijk portie muzikale onwetendheid! |
|
|
| Vinyl Boy |
Het enige moment dat ik me zou kunnen herinneren waarop Chris Liebing zou zijn uitgefloten, was toen zijn platenspeler ermee ophield, dan gaat men tegenwoordig nog al snel op de vingertjes. Vink redelijk triest, kan de beste overkomen namelijk.
En blijkbaar was mijn verwachting niet dat het zo knalhard zou zijn allemaal, want ik vond blijkbaar als enige zo ongeveer de set van Liebing gewoon relaxt goed. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|