return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Chris Liebing uitgefloten op Sensation...

AlFerox
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!!

01 als je vind dat er te soft gedraaid is moet je dat verhalen bij ID&T en niet bij de dj! reken namelijk maar dat ID&T alle djs van die avond op heeft gedragen om 'rustig' te draaien.
Sensation is ID&T's toegankelijkste feest en in die formule past nou eenmaal geen keiharde techno.

02 Ik ben er niet geweest dus ik kan alleen maar afgaan op de tracklist van zijn set:

Chris Liebing:

1
2
3 Casa Royal - We all need
4
5 Marco Carola - Open Source
6
7 Chris Liebing - Next Try (Chris McCormack Remix)
8 Chris McCormack - Sea Ways (Chris Liebing Remix)
9 DJ Rush - Get On Up (Chris Liebing Remix)
10
11 Gaiden - Point Blank (Speedy J Remix)
12 Vitalic - Poney Part 1
13 1st Bass - Slam Me Down
14 ? - Attack Of The Oscillator
15 Infected Mushroom - BP Empire (Remix)
16 Mateo Murphy - Love Express (Umek Remix)
17 Tiga & Syntherius - Sunglasses At Night (Chris Liebing Remix)
18 Speedy J - Bugmod
19
20
21 Christian Smith & John Selway - Weather (Smith & Selway Mayhem Remix)
22
23 Adam Beyer & Henrik B - Signal 9
24 Scratch Massive - Ice Breaker (Dima Remix)
25 Green Velvet - Genedefect
26
27
28 Chris Liebing - Stigmata 8 A1

en wat ik al eerder zei: het zijn het allemaal hitjes maar om nou te zeggen dat het onwijs soft is :conf: ??
het zijn juist voornamelijk nummers waar ik al vaak genoeg een zaal helemaal van uit zn dak heb zien gaan!!
marco carola - open source, dj rush - get on up, gaiden - point blank, vitalic
niks mis mee hoor!

hij heeft zelfs nog wat electro gedraaid 24&25 (dat happy gedoe dus ;)).

maar wat ik dus denk is dat het publiek het gewoon niet snapte.
tja, chris liebing draait geen hardstyle nee. :rolleyes:
AlFerox
quote:
Originally posted by ampburner

hij bedoelt waarschijnlijk, laat die gasten maar gaarkoken in hun beuq-sensation, kunnen de liefhebbers naar 'echte' ;) feesten waar met vinyl gedraaid wordt ;p :p

hahaha, ja zoiets ja!! ;)

tja, blijkbaar horen techno en chris liebing, aan alle reacties te merken, gewoon niet thuis op Sensatie..
Rinus
Om ook mijn mening nog even te geven.

Als ik op een feest ben en de muziek staat mij niet aan dan word ik hoogstens wat sacho ofzo maar ik ga niet gelijk de dj uitfluiten of middelvingers opsteken. De mensen die naar Sensation black gingen wisten wat ze konden verwachten. (Tenminste als ze op de hoogte waren van de draaistylen van de heren en 1 dame, waarschijnlijk niet helemaal.)

Misschien was het wat onhandig van id-t om deze verschillende stylen samen te voegen tot een feest.

Het gaat tenslotte allemaal om de bekende qoute van Carl Cox toch.
AlFerox
over quotes gesproken.. dit is een quote van chris liebing:

Chris Liebing : "I try to mix the records which I got in the best possible way for me and the crowd and the mood they and I are in. If it doesn’t work, I am (or the people are) probably on the wrong party."

errug toepasselijk! ;)
John
hmmja, mijn mening dan ook maar...

het probleem ligt gewoon bij de meerdere stijlen in 1 zaal. daarom vind ik sensation zowiezo kut...op white heb je ook teveel verschil in muziekstijl. betaal je je scheel voor die ene dj die wel draait wat jij wilt horen.. nou is mijn smaak vrij breed, maar als er gewoon teveel muziek gedraait wordt die me niet aanstaat...sja dan ist gewoon nie leuk. maar goed:) de love parade was toch veel gekker:rolleyes: :p :toocool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland