|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik hoor ook steeds mensen zeggen dat je techno moet 'begrijpen'. Wat valt er nou aan een paar beats en wat jingletjes te begrijpen?
New wave: de rol van een dj is toch om het pubuiek aan het dansen te krijgen omdat hij een paar plaatjes aan elkaar draait? Of zit er weer een hele filosfie achter (behalve dan een beetje opbouw enzo)? De meeste mensen denken denk ik niet zo bij na over een DJ, die willen gewon goede muziek horen. |
Techno moet je inderdaad begrijpen in de zin van het "voelen"....het is het gevoel...ritme en emotie....net als vele hebben bij hardhouse....
Draaien is inderdaad iets filosofisch.....het is niet zo 1,2,3 gedaan....enja als ze er niet over na denken.....dan heb je vaak mensen die zitten te zeiken en die dus mensen gaan uitfluiten....jammer is dat.....laat de dj's in hun waarde...want als je een beetje weet wie er draaien, dan weet je wat ze kunnen.....
En inderdaad, hardhouse en techno gaan niet samen...helemaal waar. |
|
|
| hamburgerboefje |
| Ja ik heb het een hele tijd gelezezen op de info site over sensation... en als ik dan zo de line-up zie heeft het ook wel een beetje de namen van de afgelopen innercity. Maar ja ik hoop maar dat id-t hiervan heeft geleerd want voor veel mensen was het niet bepaald het geld waard |
|
|
| Miss Proximus |
tja.......waar moet ID&T dan van leren?
Sensation gaat niet om de muziek maar om het geheel
ik weet zeker dat 80% van het publiek mainstream was en een geweldige avond heeft gehad omdat ze toch de ballen verstand van muziek hebben en toch te smoor zijn om zich er druk over te maken
:D :rolleyes: :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Ja ik heb het een hele tijd gelezezen op de info site over sensation... en als ik dan zo de line-up zie heeft het ook wel een beetje de namen van de afgelopen innercity. Maar ja ik hoop maar dat id-t hiervan heeft geleerd want voor veel mensen was het niet bepaald het geld waard |
Line up heeft veel weg van Innercity..marco V, picotto en Chris liebing...idd.....maar, de grootste fout die ID&T heeft gemaakt is dat ze Chris liebing niet achteraan de time-table hebben gezet...grootste fout.....marco V en Picotto draaide samen op de main...combinatie prima.....Liebing draaide op het einde van de avond in de Techno zaal....bruut keihard en raggen......daar staat hij bekend om.....hij werdt op een plaats gezet waar hij niet hoort....en mensen die een beetje verstand van techno hebben....zouden dat moeten weten dat hij niet zou gaan knallen.....logisch dat het dan ene beetje teleurstelling is.....maarja....ze hadden het kunnen weten.....en dan zie je dat het grote deel daar dan niet van op de hoogte is......omdat ze der de ballen verstand van hebben...en gaan ze fluiten.......triest...... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik weet zeker dat 80% van het publiek mainstream was en een geweldige avond heeft gehad omdat ze toch de ballen verstand van muziek hebben en toch te smoor zijn om zich er druk over te maken
:D :rolleyes: :D |
klopt, mensen van mijn werk die vonden chris l. nogal monotoon draaien en mauro vonden ze ook tegenvallen.. marco v was nie wat ze verwacht hadden.. dana was okeej... MAAR toch een topavond gehad vonden ze allemaal! :)
en ze willen nu waarschijnlijk naar qlimax met zijn allen.. dan zie ik ze daar wel denk ik.. ik ga denk ik wel mee hoor kuipers! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|