|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
|
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by tijs08
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.
Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent.
|
:D |
:crazy: :eyespop: :stongue: |
|
|
| tijs08 |
Heee THC!
snappie het nou?
:haha:
:nervous:
me is nu bang voor modje P |
|
|
| T.H.C. |
yo tijs08 yep ik snap um, tx
-->Lowlands<--
Hey petrus sukkel! Ik stel als redelijke newbie een echte newbie vraag, ik reageer op newbie Maaike. en dat alles in je (wat een schijtwoord!)newbie topic.
Wat doe ik fout? |
|
|
| Smirnoff |
Lieve petrus
Ik ben smirnoff en kom uit kampen en hou van:
Punniken, puzzelen en ben gek van trance muziek vooral Dj boozy woozy is 1 van mij favorieten.
Zijn er ook mensjes die deze hobby,s ook beoefenen ??
Groetjes + kusjes
Smirnoff
:D:D:D
(Je lijkt mona wel hahahaha : Lieve mona, m,n man is homo. Moet ik hem nu de rug toe keren ???) *lol* |
|
|
| Stivvekk |
Nou dan hier weer een serieuze reactie; ik ben Steven, 18 jaar, ga vanaf 2 september natuur- en sterrenkunde studeren aan de UvA, ben niet goed in bed want daarvoor oefen ik te weinig, heb tien tenen (weet ook niet zo goed waarom), woon al heel mijn leven in Amstelveen, heb een hekel aan mensen in het algemeen, maar al helemaal zeker als ze van gitaar- of r 'n b 'muziek' houden, en ben vanaf april al eigelijk al nix aan het doen (oja examen vwo maar het grootste gedeelte daarvan, leren enzo doe je natuurlijk thuis en dan neemt de activiteit ook een beetje af onder het bestaansminimum), en was vroeger (van 1999 tot 2001) een supergrote Tiësto-fan, toen Sven Väth (2001 tot nu toe eigelijk), en nu een beetje van alle techno-helden wat (en heel af en toe wat trance voor de afwisseling en ook zo nu en dan wat lounge en drum 'n bass).
Grtz, Stivvekk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|