|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by flexter
Nouw,
Ik ben dus flexter, maar wordt ook wel eens dexter genoemd. :D
Ik ben 22, op zoek naar een afstudeerplaats omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding elektrotechniek aan het HBO.
Verder houd ik wel van hobbies, zoals muziek. Doe mij maar wat hardhouse, wat minder commercieele zut zoals Legowelt, of zelfs pink floyd. Vrij breed dus... |
Wattie er niet bijzegt is dattie dus ook hier op de campus van de UT woont, netzoals Basd en ik.
Ik ken um overigens nie hoor :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wattie er niet bijzegt is dattie dus ook hier op de campus van de UT woont, netzoals Basd en ik.
Ik ken um overigens nie hoor :) | Misschien wilde hij ook dat we dat niet wisten :) |
|
|
| Funk Einsatz |
Bij deze stelt Funk Einsatz zich ook maar ff voor.
Ben 19 jaar studeer aan de Universiteit Twente, zuip altijd keihard.
Hobbies: Trance (duh),mixen, zuipen
Helden: Tiesto, Paul Oakenfold (baal ervan dat ik em nog nooit live heb meegemaakt), Scott Bond, Max Graham, Sinterklaas.
Beste feest tot nu toe: DD 02-02-2002
Ben tegen: pillen of andere op een feest: ik zeg maar let the (magik) muzik take you to heaven!
Volgende party: ehm, FFWD denk ik
Nou, mooi verhaaltje he! dus...
Funk! |
|
|
| mastah jc |
| naja moetk me dan ook maar voorstellen :D nah ehh kben joram woon in Den Haag zit nog op school en doe ehh vwo/gymnasium achtig iets.. :D enne khad deze site van een vriend kom voooooral allemaal maar naar Den Haag om te feesten hoor :haha: |
|
|
| Cosmic Guy |
Welcome all.
Kzie dat Masta ook lekker op dreef is in het 3-woorden verhaal, vooral doorgaan:tongue3 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|