return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III

T.H.C.
:D idd new wave, ffies vergeten natuurlijk welkom Stivvekk!
weer een met brain in ons midden, mooi voorbeeld van geen brain is onze petrus;):D , hej you'rr missing tha point again
New Wave
quote:
Originally posted by Smirnoff

Effe een vraagje :

Wat kan je worden met deze studie ?? en dan bedoel ik sterrenkunde ?
(niet raar bedoeld ofzo hoor)

Sterrekunde......toevallig, mjin broer heeft dat in zijn beginperiode gedaan bij de Uni in Uterreg.....ennuh hij is der mee gekapt....echt mega veel wiskundige berekeningen en al die ..maarja, je kan misschien bij NASA ofzo terrecht, in die sweren.....maarja, ik ben maar MBO :-) dussuh, meer weet ik niet
Stivvekk
Nou Smirnoff, de opleiding heet het 1e jaar eigenlijk natuur- en sterrenkunde, maar alleen omdat ze (ook de 2 jaar na het 1e jaar maar dan te weinig om ook dezelfde naam te delen) een groot gemeenschappelijk gedeelte hebben. Uiteindelijk ga ik alleen natuurkunde doen: met sterrenkunde kun je namelijk vrij weinig. Je kunt als wetenschapper onderzoek gaan verrichten op de universiteit, je kunt voor de ESA of NASA gaan werken of je kunt de hele dag met je piemel spelen (alhoewel de tijd dat alles gesubsidieerd werd door de overheid nu een beetje voorbij lijkt).
Ik had alleen niet zo'n heel hoog cijfer voor wiskunde (zesje) en aangezien dat nogal belangrijk is weet ik niet of ik het wel allemaal volhoud. Aan natuurkunde zelf lag het niet (achtje) bij m'n examen. Ik was alleen tot vlak voor m'n examen van plan om psychologie te gaan studeren (aangezien ik een kansloos jongetje ben en daar veel dames zitten) dus vandaar dat ik nooit echt bezig was met wiskunde en natuurkunde, maar ik ga het toch maar proberen.

Ik denk als ik mijn natuurkundestudie af heb dat ik dan bij Philips of bij ASML (chipmachine-fabrikant voor o.a. Intel) ga werken.
Nielz
Laat ik me dan ook maar eens voorstellen.

Ik ben Niels, 18 jaar, woon in Heerenveen. Heb net de HAVO afgerond en ga volgend jaar in Groningen studeren. Volg al geruime tijd dit forum, maar ben nooit echt een actieve poster geweest. Favo muziek is Techno en af en toe ook wel wat groovy house. Favo DJ's: Gaetano Parisio, Michel de Hey, Billy Nasty, Umek, Marco Bailey en ook Erick-E weet ik wel te waarderen. Mijn mooiste feest van dit jaar, tot nu toe, was Emotionz in Leeuwarden.
Smirnoff
quote:
Originally posted by Stivvekk
of je kunt de hele dag met je piemel spelen....

Beter !!!!!!! :toothless ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland