|
|
| Vinyl Boy |
Het was dus duidelijk wel vet. In tegenstelling tot wat Miss P zei op de inmiddels gesloten draad met de tracklists, was het dus zeker de moeite waard. Mocht Mauro zijn platenkoffer met beats wel of neit zijn vergeten, hij was neit de enige die draaide miss p. Chris liebing had hele vette set, dana ook, marco v ook (michel de heij heb ik niet meegemaakt) en mauro was idd wat softer dan we van hem gewend zijn.
Nog geen reden om te zeggen dat er niet veel aan was! |
|
|
| Optimus |
| Sensation Black was echt een KUTfeest!!! |
|
|
| AlFerox |
maar waarom dan??
schrijf eens een party-report ofzo nerd!! :D |
|
|
| Optimus |
| ja komt er wel aan, ik ga m ff tikken |
|
|
| Vinyl Boy |
nou, als optimus met een negatief verslag komt, zal ik tegelijkertijd mijn positieve verslag wel ff schrijven:
Ik kwam binne om uurtje of 12, vandaar dus dat ik Michel gemist had. Metro's en trams doe ik dus ook niet meer aan, altijd dat w8en, schiet nie op. Maar goed, iedereen dus in het zwart, ik d8 dat dat wel mee zou vallen, had dan ook als 1 van de weinigen niks zwarts aan. Maar goed, Marco V stond lekker zijn ding te doen, ik vond vooral die mix van energy 52 wel vet, leuk om die plaat weer eens te horen. Chris liebing draaide niet zozeer hard geloofik, maar wel relaxt, gewoon goed. Mauro was zoals ik al zei niet superhard ofzo, beetje monotoon, maar het ging wel allemaal supersnel voorbij (dan moet het wel goed zijn geweest). Na Mauro kregen we Dana en die vond ik ook gewoon relaxt draaien, af en toe zo een vette harde tune erdoor, iedereen uit z'n dak!
Het jammere vond k alleen dat (zoals iemand al zei tegen me) iedereen uit z'n dak ging op die sensation tune tussen de dj's door. Laat dit nou net het enige trance deuntje van de hele avond zijn...ga dan naar sensation white denk ik dan. Die megamix zelfde verhaal, ook beetje trancy, maar daarom niet minder cool ofzo.
Je moet er gewoon ook zelf wat van maken natuurlijk op zo een avond, als je alleen maar kijkt naar wat zuigt, is het een kutfeest ja. Maar als je gewoon lekker je ding doet, word het vanzelf wel goed.
Ben benieuwd naar het verslag van Optimus, andere meningen zijn natuurlijk ook altijd welkom! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|