return to tranceaddict

Angeles - Light Over Me (Trance O Remix)

Chicane
Gister draaide meneer Oakenfold exclusief vanuit de cd-spelers bij Wesseltjuh van Diepen in Dance Department en tot mijn verbazing knalde dezelfde meneer Oakenfold een ontzettend lekker eerste uur. Om effe een plaat te noemen, Leama - Melodica (Humate Remix?)
Maar niet alleen dat, na ongeveer 23 minuten kwam er een plaat inzetten waarvan me kontharen zelfs overeind kwamen en het kippevel nog de hele nacht op me arm stond. Gelukkig zat ik de hele meuk te recorden (want ik wou hem releasen uiteraard maar die horken van TWC waren weer net effe te snel -red: Dat krijg je ervan als je al 44 uur wakker was door Tiesto in de Now&Wow + nog eens een brakke upstream van 13kb/s heb :D) dus ook deze plaat.

Het betreft Angelus - Light Over Me (Trance O Remix). Misschien denk je nu van, WTD die staat ook op Summerbreeze van meneer Tiesto, en inderdaad, Sisko - Light Over Me heeft dezelfde vocalen met alleen nog iets meer tekst en een andere drive. Uit vertrouwelijke bronnen heb ik vernomen dat Angeles dus op het Perfecto label staat. Weet iemand wat het 'verhaal' achter deze plaat is? Is het een promo, of een remake of of of of of...
Ik heb gekeken bij een paar vinyl toko's online en geen van allen heeft deze plaat (of Sisko) in hun collectie en is zelfs nog niet op het machtige medium mp3 te vinden...

Kan het je allemaal geen zier schelen? Download toch effe de plaat en laat effe heuren wat je ervan vind. Mijn dank is alvast van enorme proporties voor de mensen die me kunnen helpen :D

Een goede nacht al te saam
tijs08
klinkt zeker wel lekker!!

Vind deze stukken beter dan die Sisko track! Lekkere inkomer voor het begin van een Tiesto Setje :D
ken verder geen info over deze track
!_PeTrUs_!
Erg vette tune weer! Zal weer weer 1 of andere promo iets zijn. Mooie bassloop, beetje Marco V achtig.

Vocals komen me erg bekend voor...
Blik
klinkt inderdaad lekker ja, mooi nummertje
DJ_Massive
Perfecto 4 president !!!!!!

hij r0xxxxxxtt :D

maar dat wis je al ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland