|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan.
En de HMH was niet te groot, aangezien ik daar één van mijn besten feesten ooit heb meegemaakt. |
Ja precies. dat was ook eigenlijk mijn insteek. Vind het vreemd dat ie dan in een tent draait als yland, terwijl die voor de rest heel weinig in Nederland draait. Maar ik moet trouwens nog maar zien dat ie echt komt, t staat dan wel op die site, maar ze riepen vorig jaar ook al dat tiesto zou komen. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan.
|
nou dat vin ik echt onzin, een club maakt je nie groot dat doe je zelf! en omdat je een goede dj bent dan kom je in die clubs terecht! en degene die die clubs beheren mogen dan in mijn ogen blij zijn dat jij komt, ook al zullen ze der nie mee zitten als je nie zou komen want zon plekkie is zo weer gevult!
en als je toch begint met clubs die tiesto groot zouden hebben gemaakt.. dan mag die iedere keer weer naar de spock komen! :)
btw.. het is toch Verwest!? |
|
|
| magrec |
Ik wil sasha & digweed b2b hier in de blue sky in emst en anders in epe :whip: :whip: :whip:
ik ga ze meteen boeken ze willen vast wel voor een schappelijk prijsje in één van deze 2 hippe tenten draaien :clown: :disbelief |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TimeportE
jij bent scherp op de zondag :p
tis verwest idd |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
en als je toch begint met clubs die tiesto groot zouden hebben gemaakt.. dan mag die iedere keer weer naar de spock komen! :)
:nervous: Verwest idd :nervous: Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|