return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Foto's IMPULZ Outdoor Online

mr.marcello
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog foto's gemaakt van gisteren ????

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!

Met vriendelijke groet.
SnuggLe
quote:

Beter laat dan helemaal niet toch? ;)

We zijn inderdaad wat traag ja, waarschijnlijk te druk met de voorbereidingen voor het vertrek naar Ibiza..... :p :toothless

Nothing personal hoor :) Ik weet hoeveel feestjes jullie aflopen. :)
Emphelator
Ziet er kicke uit, ik heb ook ff die andere foto's gekeken, een groot feest daarzo.
basd
Zeker weten wel leuke foto's, heb ze net ook maar effe bekeken. Gaf me gelijk weer een klein beetje het gevoel van die avond terug.
tijs08
quote:
De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila

Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....! :D

Adios,

Sido^& Sander

Fotoos zien er zeker weer flexx uit! heb ze maar heel vluchttig bekeken.. want ik blijf ervan balen dat ik er niet bij was! Maar goed.. Vrijdag N&W maakte alles weer goed :D
Ben zeker ook benieuwd naar jullie foto reportage van Ibiza.. dat lijstje van djs wat ik van Sido hoorde die jullie daar gaan zien is behoooorlijk indrukwekkend :p!! Das nog eens een ECHTE vakantie.. :cool: ipv zuipen en je kinderachtig gedragen in een pak-me-dan-als-je-kan disco ergens in het zuiden :D
Jammer dat daar dan ook weer een aardig prijskaartje aan hangt....
(maar dat zal ook wel de reden zijn dat het daar stukken beter vertoeven is)
'we live for trance.... winter or summer.. we can't live without it' :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland