|
|
| kolkiewolkie |
OK,
wat ik begrepen heb zijn er een flink aantal mensen die een virus doorgestuurd hebben gekregen van jan kolkman... das dus mijn pa :)
das niet flex natuurlijk, zeker als je het zelf niet in de gaten hebt (virusscanner, nog redelijk bijdetijds maar niet bijdetijds genoeg, detecteerde hem niet).
open deze mailtjes NIET! ik weet niet hoe het precies werkt, maar de meeltjes zijn dus via mijn pa's emailadres verstuurd, en ik vermoed dat mijn msnlijst als emailadressenlijst is aangehouden (ik ben 10x gebarbequeed(geflamed) vandaag :( op de msn, was te verwachten)
dit is uiteraard zonder ons medeweten gebeurd, maar desondanks vind ik het nodig de desbetreffende personen toch fftjes te noemen en me ff in die richting te verontschuldigen.
de desbetreffende personen zijn:
glaniskanis
mido
basvh
timeporte
cosmic guy
nitro
petrus
trunks
tijs08
franzelare
new wave
magrec
dr. kuipers
antiphus/miss proximus
sorry guyz (m/v)
mocht je het virus ook hebben, ik heb een antivirus (of hoe noem je zoiets). belang bij: qontact me @ kolkiewolkie@hotmail.com
als het goed is zijn de problemen inmiddels verholpen. MOCHT het desondanks toch zo wezen dat je na
<<==DIT tijdstip toch nog meel van mijn pa krijgt: LAAT HET ME WETEN! |
|
|
| New Wave |
| naar welke mail van mij heb je hem dan gestuurd knakker? |
|
|
| Optimus |
| he kolkie ik krijg nog geld van je man ghehehe:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Jan Kolkman Fw: And we are back for part 2
Fri,12 Jul 2002 20:31:51 PM
Jan Kolkman Fw: Funny stuff to ur lovers :-)
Fri,12 Jul 2002 20:19:13 PM
Jan Kolkman Fw: True Love !
Fri,12 Jul 2002 20:05:14 PM
En bedankt! :D |
|
|
| mido |
Ja knuppel!
Ik heb inderdaad een stuk of 20 mailtjes met het virus binnen gekregen.
Beetje jammer pikkie! :P
Maaruh ik krijg je nog wel! whaha! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|