return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Tas vs. Flightcase

mrjvp
Wil een nieuwe tas of flightcase gaan kopen, weet alleen nog niet wat nou het beste/makkelijkste is. Het ding moet regelmatig mee in de auto, en een enkele keer in het vliegtuig. Er moeten minstens 60 platen in kunnen. De prijs maakt niet zoveel uit, als het maar goede kwaliteit is.

Nu zag ik dus die tassen van UDG op internet. Die tassen zijn best cool. Maar ook een flightcase vind ik relaxed. Ik weet dus niet goed wat te kiezen. Nu dus mijn vraag wat zijn de ervaringen van de forummers met tassen en flightcases.
basvh
heb sinds koort zn UDG platentas, wel relekst ding hoor. kunnen 90 plaatjes in. ook nog handige zijvakken.
mido
Ik heb onlangs een kanariegele flightcase gekocht. Er passen om en nabij de 60 platen in.

Het grote voordeel daarvan vind ik dat hij degelijk is en stevig. Maarja het grote voordeel van zo'n UDG tas is dat er heel veel platen in kunnen.

Het heeft beide dus zijn voor en nadelen! :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mrjvp
Het ding moet regelmatig mee in de auto, en een enkele keer in het vliegtuig.

Haha cool, is dat vliegen al reeds zo ver of is dat voor in de nabije toekomst :D
New Wave
mwjha, als je gaat vliegen dan moet je wel flightcase mee hebben...
Bij ons bij de platenshop had je van die cases met wieltjes en uitschuifbare handgreep, echt super chill......

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland