return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Sensation Black Recording..

Vnatic
Jaja, ik ga proberen het een en het ander op te nemen van sensation black ( vooral marco v ).
Idee was om 'on the fly' vast ff met de andere TA-sensation-luisteraars ( ofzoiets ) een tracklistingske te maken...

Als er nog opneemrequests zijn ( ik probeer het hele gebeuren te doen ( zonder de megamix, want die zuigen altijd ), hoor ik het wel...

Ik probeer zelf ik ieder geval vast een tracklisting in mekaar te gooien...
TimeportE
mmm das dus zaterdag en dan ga ik denk ik uit.. mmm dammit! maar ik d/l de sets daarna wel en help dan wel met ID'en :)!
SnuggLe
Geen requests voor recording, want ik weet 100% zeker dat releasegroups ze ook wel allemaal rippen. Ik heb ze zondagmorgen wel een keer.

Moet d'r eerst 2 dagen werken :) Afbreken dat feest.
!_PeTrUs_!
Heel aardig, maar ik D/L ze wel gewoon de volgende dag. TWC zal ze toch wel releasen :D
ScuL
Ik neem Sensation Black sowieso op. Heb ik vorige keer met Sensation White ook gedaan. MP3-recorder aangezet van 18.00 tot 07.15 en gewoon weggaan. Had ik wel een MP3 van 1GB, maarja die had ik toch zondag alweer in stukken geknipt.
Het resultaat: de gehele live-uitzending in 6 stukken á 689MB in 192kbit :p

Voordeel van dat proggie is dat ik gewoon zelf lekker naar het feest toe kan gaan en mijn PC thuis laat opnemen :D

Die TWC-sets daar kom ik meestal toch nooit snel aan, en liever dat ik het zelf opneem en daar een paar uurtjes mee zoet ben met knippen dan dat ik een week moet wachten voordat ik 't kan downloaden.

-edit-

voor de mensen die me e-mailen en PM'en om te vragen welk proggie het is.. ik neem op van de FM-kabel en dus niet van de internet stream en gebruik daarvoor Messer, bRadioPro & LAME.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland