|
|
| Nook |
| als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Nook
als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes. |
ja alleen jammer dat je in de krant moet lezen dat bij verschillende hulpinstanties de lonen van de voorzitters wel errug omhoog zijn gegaan......dan koop ik liever me platen....hoe lullig het ook klinkt.....en of dat geld helpt....nee, omdat er nooit genoeg geld zal komen om dit massale probleem op te lossen.....enja, kan je wel zeggen dat ik juist daarom geld moet storten...nee.....want zoveel cash heb ik niet.......and me first onderhouden, dan the rest |
|
|
| Chicane |
Je kan het probleem ook omkeren, zouden afrikanen ons helpen als wij dood gingen van de schurft, ebola, hiv, honger, polio, afgedankte nike kleding, gebruikte naalden, wollen condooms, je vader die je als baby zijnde al zwanger neukt enzo...
Dat afrika probleem is er al zolang de slavenarbeid is afgeschaft, al tientallen jaren hebben wij er MILJARDEN ingepompt, en wat is er van terecht gekomen? Geen ene donder... bekijk het zo: de natuur vindt altijd wel een natuurlijk evenwicht, hoe zwaar je het ook verpest. Afrika heeft gewoon te kampen met een overschot aan mensen waar je niet vrolijker van wordt, de landbouw kan lang niet alle monden voorzien, dus zorgt moedertje natuur er wel voor dat het bevolkingsaantal inkrimpt zodat er wel genoeg voedsel is om alle monden te vullen....
Laat gewoon de natuur het werk doen, steun daarom het WNF ofzo, doe ik ook, krijg ik elke paar maanden de Panda in de brievenbus :D
Tenslotte vind ik het tropisch regenwoud 1) mooier 2) belangrijker
Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist :D) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Chicane
Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist :D) |
ik ben het eigenlijk wel met je eens, de natuur is belangrijker dan de mensen in Afrika, we kunnen veel beter miljarden in het milieu steken. We willen over 100 jaar toch ook nog kunnen leven op deze wereld? De mensen in Afrika zijn toch al verloren, zij zullen nooit even rijk worden als het westen, het zal daar nooit verbeteren simpelweg omdat het continent Afrika geen voedingsstoffen heeft, ze kunnen niks verbouwen omdat de grond te droog is en te geen voedingsstoffen heeft. Als we gewoon geld geven aan het regenwoud en aan projecten in eigen land kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook nog leven op de wereld
(pff, ik lijk wel iemand van Groen-Links :p)
Jammer dat een milieu-activist dhr. Fortuyn dood heeft geschoten, aangezien het milieu hier nu de dupe van word in het regeerakkoord... |
|
|
| DjSuez |
Ik heb er ook altijd zo over gedacht, maar t blijft lastig om het te zeggen over mensen, want ze vatten het nogal eens verkeerd op..
Maar de mens is gewoon niet meer in staat te overleven in africa, zonder meer, alhoewel, iig niet met een westerse standaard.
Zeker nu ik allemaal vakken als ecologie en evolutie en al die zooi heb gehad, wordt het belang vcan de natuur steeds duidelijker, voor zover het al niet crystal clear was, en we kunnen dan ook beter daaar ons geld in stoppen dan in ontwikkelingsprojecten in africa... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|