return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Soms vraag ik me wel eens af.....

DjSuez
tuurlijk denk ik daar wel bij na!

maar dit is een trance forum, dus zeiken we over jean ipv mobutu:rolleyes:

nee maar even serieus, je kan daar over blijven nadenken, dr zijn al zoveel oplossingen bedachjt, alleen de bedrijven en grote industrielanden willen er niet aan..ik heb een vak gehad in me studie, en daar was een leraar, die wist precies hoe de landbouw in nederland verbeterd kon worden, had het bewezen en vet dik boek over geschreven etc, maar t zou dan minder efficient worden, dus minder winst, dus gaat het hele gedoe niet door...en zo zit heel de wereld in mekaar.Geld boven alles, welzijn van dieren enzo.. Iedereen wordt zoet gehouden met oplossingen die niet werken. Weet je nog dat de boeren vroeger mest mochten gieren, en dat ze het toen ineens moesten injecteren? dat maakt dus geen hol uit, de ammoniakuitstoot blijft precies gelijk, alleen komt het 3 dagen later in de lucht. Baby's worden op hetzelfde moment zindelijk, of je ze daar nou voor traint of niet...allemaal loze dingen dus die je daarover te horen krijgt...

Mensen zijn altijd bang dat we in een matrixachtige realiteit leven...en in feite hebben ze nog gelijk ook...niets is wat het lijkt...
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by SnuggLe

Als je daar steeds bij stil zou staan dan zou je IEDERE keer blij mogen zijn dat je bv je tanden kunt poetsen met een tandenborstel (dat kunnen ze in Afrika niet!), dat je lekker op de wc kunt gaan zitten (dat hebben ze in Afrika niet!) etc etc.

Je zou dan hele dagen depri zijn en niets zou meer kunnen boeien omdat niets in verhouding staat met het leed dat er in de wereld. Daar kan je ook gewoon niet altijd rekening mee houden. Wij leven in een ander deel van de wereld met andere standaarden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het goedkeur wat voor een misstanden er zijn in de wereld, maar dat je het niet altijd zo erg aan moet trekken. 1 human doesn't change the world.

Greetz,
SnuggLe

Dat is waar, ik denk er ook niet vaak aan, maar soms. Anders zou het geen leven zijn, maar op sommige momenten, zoals deze, is het wel goed om daar even bij stil te staan. Ik weet ook wel dat ik de wereld niet kan verbeteren...
Remy D
Je moet je druk maken als je hoort dat je moeders kut naar stront stinkt en dus eigenlijk je vader is en die je dus vreslijk aan zijn pik kan zuigen als je wilt.
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Je moet je druk maken als je hoort dat je moeders kut naar stront stinkt en dus eigenlijk je vader is en die je dus vreslijk aan zijn pik kan zuigen als je wilt.

mag ik ook zuigen?:D:D:D
SnuggLe
Sjezus wat een ontzettend childishe replies in zo'n topic.
Voor sommige mensen is echt niets serieus...

Greetz,
SnuggLe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland