return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Cd's kopen

murcert
Wie weet er nog een aantal goede webwinkels om cd-tjes te kopen die niet al te weidverspreid verkrijgbaar zijn.
Want bol.com is wel leuk als je In search of sunrise wil kopen, maar voor iets minder bekende cd moet je toch ergens anders wezen, maar waaar:conf: :conf: :conf:
tijs08
CDsssss???

CDRRRRRRRRRRRRRRsss bedoel je :p
basd
quote:
Originally posted by murcert
Wie weet er nog een aantal goede webwinkels om cd-tjes te kopen die niet al te weidverspreid verkrijgbaar zijn.
Want bol.com is wel leuk als je In search of sunrise wil kopen, maar voor iets minder bekende cd moet je toch ergens anders wezen, maar waaar:conf: :conf: :conf:
Noem eens een voorbeeldje? Want als een CD in Nederland gereleased is, is ie meestal wel redelijk goed verkrijgbaar (zowel in de winkels als op Internet). Als ie niet in Nederland gereleased is, ben je sowieso op Internet aangewezen, en dan op internationale sites, Amazon heeft meestal wel egr veel (maar dan moet je wel een creditcard hebben). Oh ja, enne tijs08, als een CD goed is, dan vind ik dat je er ook wel het geld voor over moet hebben om em in de winkel te kopen. Vind CDR's toch nogal matig hoor..
tijs08
quote:
Originally posted by basd creditcard hebben). Oh ja, enne tijs08, als een CD goed is, dan vind ik dat je er ook wel het geld voor over moet hebben om em in de winkel te kopen. Vind CDR's toch nogal matig hoor..

Hehe.. OK, dan verschillen we daarin van mening :)

(ik bekkijk het zo: ik koop liever 2 vinyls dan 1 CD, cd is te branden.... vinyl niet)
Remy D
quote:
Originally posted by tijs08

Hehe.. OK, dan verschillen we daarin van mening :)

(ik bekkijk het zo: ik koop liever 2 vinyls dan 1 CD, cd is te branden.... vinyl niet)

Ja maar je kan weer 10 nummers van vinyl op cd zetten en maar 1 cd. ;)

Maarja ieder zijn intresse. Koop ook liever cd's orgineel.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland