|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Dus ik d8 rot maar lekker op het isw toch kutweer ik blijf wel thuis
had ik me zo verheugd op het feest voor nix:( |
Wat was het na half 2 toch weer effe flink WARM WEER :D tering wat was die zon lekker :D, eerste klein uurtje regen idd maar na regen komt zonneschijn :D
We waren eerst effe naar de etchno gegaan, best lekker beuken zo vroeg op de dag...daarna efef naar HQ geweest bij Sjoct Project...opzich wel relaxed, maar niet echt mijn style....daarna effe naar de Kremlin geweest waar magrec aan het springnichten was...beetje sjillen op progressive....daarna effe dik hard naar Umek....wow wat was die gast lekker beuken....daarna effe chillen op de main en toen richting huis.
Busvervoer was goed (was om dezelfde tijd weg gegaan als vorig jaar) mega veel bussen.....
Verder wil ik graag jullie sociale medewerking......door omstandigheden hebben we hoge kosten gehad aan het gehandicapten vervoer van een TA'se......graag donaties op mijn vakantie-rekening
giro 692498 bij de Postbank.
ik ga sjorren, latur!! |
|
|
| T.H.C. |
Ik gebruik voor het gemak maar even een stukkie dat ik vandaag al eerder had getypt.
Ja dat was weer een geslaagd feestje,we hebben nauwlijks in de file gestaan vanwege een "handige"invoeg actie van onze chaufeur, ik heb later ook nog mensen gesproken die pas om 4uur binnen waren vanwege de file, wij waren dus al vroeg binnen en zijn na muntjes gehaald te hebben en een klein rondje gelopen,meteen in de eurogrooves gedoken om voor de regen te schuilen.De muziek daar was niet helemaal mijn ding en ik had toch een regenjas mee dus ben ik opzoek gegaan naar andere muziek, met succes...ik heb echt een lekker muziek dagje gehad,en veel mensen ontmoet.maar je merkte wel dat de sfeer er maar heel langzaam in begon te komen vanwege de regen, maar dat kwam aan het einde van de middag helemaal goed.Ik heb alleen het einde gemist omdat ik de laatste trein moest hebben, telefoonverkeer liep ook helemaal in de soep aan het einde, niks lukte meer
Verder ben ik weinig TAers tegen gekomen,behalve Remy en aanhang heb ik ook prox en antiphus nog wel gezien, maar ik was op dat moment niet helemaal ok, had al moeite met denken laat staan praten;)
Maar toch een zeer geslaagde dag gehad.
edit: | quote: | Originally posted by New Wave
......door omstandigheden hebben we hoge kosten gehad aan het gehandicapten vervoer van een TA'se...... |
wat,wie,waar en hoe? (anders kan ik geen donatie garanderen) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ook prox en antiphus nog wel gezien, |
Was ik toen net drinken halen? of heb je mij ook misschien gezien :p? |
|
|
| Miss Proximus |
It was a load of fun to meet Ian (redeye), Daphna (twilogoddess), Lam (again haha, dj_mdma), Natalie (tatgirl), Izzy and Benji. I wish we could've spend some more time together :)
Next time I'll make sure I've got more time to spend with u peeps in Amsterdam!
A big shoutout to Daphna for being so prepared and doing some much Amsterdam research :) Maybe we should rent a paddleboat next time ;) Respect gurl!!
Dancevalley was not at all what I expected it to be! It was fun hanging around wiv Lam, Nat, Tim and Ant but it just didn;t do it for me this year! The only times people were enthusiastically screaming was when the sun broke thru the clouds!!
I haven't seen many djs...felt like I was walking most of the time...
I thought the whole DV atmosphere sucked. It seemed no-one was in a partymood (some exceptions ofcourse). It wasn't like the Loveparade, where we had rain aswell..but people were still dancing and whistling and lifting their hands....I missed that :(
Ah well...I sprained my ankle during Scot P - Thunder in Paradise as I was going NUTS and I had an encounter wiv a plastic bottle of some kind I think.. GRRRR :whip: It's as big as a tennisball atm
Anyway...I hope Mysteryland will have a better crowd :s
X to Magrec and Basvh (didn't meet u unfortunately)
peace out :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
Was ik toen net drinken halen? of heb je mij ook misschien gezien :p? |
nop ik heb jou niet gezien, dit was op een pad vlak bij de meeting point om een uurtje of4 (denk ik...:conf: ),
Ik snap ook niet dat ik rond de meeting tijd niemand zag, de officiele meeting point stond gewoon op de kaart, achter de mainstage op de berg, ik heb daar ook nog wel even rondgelopen maar dus niemand gezien:whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|