return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Dance Valley - 3 Augustus 2002!

Optimus
kwam vanochtend erachter dat ik pas als ik klaar was met werken op DV ik 5 uur:S op mijn trein moest wachten voordat ik thuis was. 24 uur vrij, dan nog naar Sloterdijk en daar in me eentje w8en tot 5.30:S Snel ff bellen dus, misschien dat ik wat eerder weg mocht oid zodat ik de laatste trein na afloop van t feest 1:16 kon pakken terug naar huis. Niet dus...

Dus ik d8 rot maar lekker op het isw toch kutweer ik blijf wel thuis
had ik me zo verheugd op het feest voor nix:(
kreischer2000
das wel gaar, maareh wordt het nog ergens uitgezonden vanavond?

zodat ik fatsoenlijke rips te horen krijg en niet van die vergaarde livestream rips
TranceFool
quote:
Originally posted by kreischer2000
das wel gaar, maareh wordt het nog ergens uitgezonden vanavond?

zodat ik fatsoenlijke rips te horen krijg en niet van die vergaarde livestream rips

op de site van DV draaien de hele dag livestreams en Op Yorin kan je het een en ander horen en zien, vanaf 20:00 uur dachtik live tot het einde maar dat weetik niet helemaal zeker

En Optimus, das echt kut man, erg naatje van die gasten dat je niet 30 min. eerder weg kan :(
Optimus
toen ik en Timmy gisteravond in Amsterdam richting Amsterdam Cetraal liepen omdat Theesaus eraan kwam zagen we Yoji nog langslopen met zn vrouwtje btw:)
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus
toen ik en Timmy gisteravond in Amsterdam richting Amsterdam Cetraal liepen omdat Theesaus eraan kwam zagen we Yoji nog langslopen met zn vrouwtje btw:)

hehe kewl.....vraag me nog steeds af hoe oud die gozer zou zijn :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland