return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Dance Valley - 3 Augustus 2002!

JaFFoG
Neej jongens, "helaars", alles is weer goed gekomen. Ik ben toch eigenlijk ook veel te goed voor deze wereld he :haha:

Nouja, de vakantie gaat dus wel door, jammer voor Dance Valley, maar jullie maken het toch ook wel tot een gezellige boel daaro. Dan maar een keertje zonder mij :p

Latorz!

PS: Nog bedankt voor alle mooie woorden :happy2:
Remy D
Jaf-FAG hoe ken je met zo'n wijf op vakantie???????? Doe normaal man, niet dat ik op je zit te wachten ofzo want ik heb nu al aardig beeld van je en je zit dus ook al in een bepaald TAstraatje... Maarja hoe dan ook zoiets vergeef je niet en zeker niet als je de komende tijd ook nog is volop op elkaars lip zit....
Miss Proximus
van alle mensen die ik ken die ooit zijn vreemdgegaan is het never nooit bij 1 x gebleven!

ik ben dus van mening dat je deze partners gelijk moet dumpen want kennelijk zijn ze niet in staat om een volwaardige relatie op te bouwen..om welke reden dan ook

succes op je vakantie dus :)
New Wave
jajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja DV wordt echt een mega slecht feest...slechte line up, verkeerde lui trekt het aan.....
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
verkeerde lui trekt het aan.....

hehe ja ik kom he ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland