return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
armin b2b with ferry dancevalley

magrec
Armin en Ferry back 2 back op Dance Valley

Geruchten dat de line-up van de in eerste instantie door Gatecrasher gehoste Eurogrooves tent op Dance Valley in gevaar zou zijn gekomen door mot tussen beide organisaties, kunnen bij deze uit de wereld worden geholpen. Alles gaat gewoon door zoals gepland.

Ferry Corsten, die in deze tent gaat draaien, heeft er bijzonder veel zin in. “Ik ga voor de eerste keer in Nederland back 2 back draaien met Armin en dat vind ik echt te gek.” Eerder deden beide in Engeland zeer populaire dj’s/producers hetzelfde kunstje in de Britse club Passion. Maar dit wordt dus de eerste keer dat van Buuren en Corsten in Nederland samen achter de draaitafels zullen staan. Dance Valley vindt plaats op 3 augustus in recreatiegebied Spaarnwoude. Partyscene zal de hele dag live vanaf het festivalterrein verslag doen van het evenement.

Bron: www.partyscene.nl :stongue:

hmm maybe interessant :)
Maar ik kan matt hardwick niet terugvinden op de site van dancevalley :( naja die komt ook op mysteryland.
eieregooie
Wicked! :D

Ik wil die liveset! :whip:

lol
Blik
back 2 back is toch omstebeurt een plaat draaien?
magrec
quote:
Originally posted by Blik
back 2 back is toch omstebeurt een plaat draaien?

jah of om de 2 platen maar dat kan ook tegenvallen want dan gaat de ene na de andere kletser op de draaitafel...(een goede b2b als ze elkaar gunnen om op te bouwen en niet meteen gaan hatseklatsen zeg maar)
ampburner
quote:
Originally posted by magrec
Maar ik kan matt hardwick niet terugvinden op de site van dancevalley :( naja die komt ook op mysteryland.

da's idd erg vreemd, ik ben laatst nog op de site geweest en ik weet zeker dat hij er toen WEL bij stond (in eurogrooves)... maar nu niet meer :conf: Het is trouwens wel weer een mooie UDC site geworden...tering zeg :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland