|
|
| Dj Lex |
Hey allemaal. Berichtje uit Kreta, Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. Vnvnd feestje in de bergen met Dj Jean, Erick E, Mark van dale en Dj Jose. Normaal gesproken een kut line-up maar nu heb ik er wel zin in met me vrienden. Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex |
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
|
hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan :p) das veel lekkerder dan 35-40 graden ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan :p) das veel lekkerder dan 35-40 graden ;) |
nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! :( |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! :( |
niet miereneuken hè :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|