return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Helemaal uit mijn dak op ........

TimeportE
tttt dit moet ik eff kwijt, ik ben net terug uit Calella waar ik een top week heb gehad maar dit moet ik eff kwijt..
veel avonden daar was ik te vinden in de avenue en in het 1ste deel werd wel redelijk normaal gedraaid, bekende nummertjes zoals airwave etc hoor je redelijk vaak voorbij komen.. maar steeds de laatste 2 uur werd er gewoon enorm progressive gedraaid en iedere keer weer ging ik gewoon ENORM uit mijn dak.. dit terwijl ik prog. nie echt relaxed vin om achter mijn eigen comp. te luisteren!! ben ik nou de enige met dit ...

btw (eff moment opname van 1 avond).. het ging ongeveer zo airwave, andere nummer, airwave, prodigy (OMG ik werd gek, hoe relaxed!!), billy jean en daarna kende ik geen enkel nummer meer!!!
Dr. Kuipers
Hehe het omgekeerde komt me wel bekend voor :)

Progressive kan ik achter mn compu best luisteren.

Gewoon ff wat lekkere chill platen.

Maar als ik uitga of tijdens feesten wil ik toch eigenlijk alleen maar stampen :D
ScuL
Progressive trekt me absoluut niet.. is me te langdradig en het kan zijn dat ik me er gewoon niet in kan leven maar ik vind het saai. En absoluut niet melodieus, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Techno in mijn ogen. Er zijn wel een paar uitzonderingen natuurlijk maar ik kan er absoluut niet van uit m'n dak. Ik heb het geduld er niet voor laat ik het zo zeggen :)
cenobite
quote:
Originally posted by ScuL
te langdradig, saai en absoluut niet melodieus, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Techno in mijn ogen.

quote:
wat vindt jij de meeste k*tte plaat om te mixxen ?

bij mij is dat met stip:
Umek - Gatex

zegt diegene die Umek - Gatex moeilijk vindt om te mixen.. (wat is dat voor stijl behalve Techno??)
Miss Proximus
heb ik met hardstyle :)

vind ik echt kutmuziek voor tijdens t feesten :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland