return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Helemaal uit mijn dak op ........

AlFerox
quote:
Originally posted by ScuL

Wederom word ik verkeerd begrepen.
Niet van techno houden betekent niet dat je meteen TMF-kiddo bent. d0h :( (da's nou kortzichtig)

Verder heb je in je 2e post compleet gelijk. Da's dus ook het punt..

dat wilde ik er ook niet mee zeggen, ik vond het alleen een erg rare uitspraak:
je bent er nog nooit geweest, houdt absoluut niet van techno (of progressive); dus hoe kan JIJ dan beoordelen of die zogenaamde 'TMF-kiddos' er dan godzijdank wel of niet zullen komen!?!?!?!

wie weet ben je in de ogen van de mensen op die feesten zelf wel een 'TMF-kiddo'! :clown:
New Wave
mwhaha, die forum roelt echt :)
Mwjha, kijk, het gaat er ook een beetje hoe het over komt.....als ik in mijn woorden een style (als club) wil afkraken doe ik dat heel soepel.....tis te zacht....geen snelheid....geen beukgehalte....ik zal geen bagger/zooi of troep gebruiken. ...(vuile faggy muziek..latex nerds en "neem-me-anaal-met-je-breekstaaf-springnicht") Ik weet dat mensen dan via Inet al snel gaan lopen happen.
En die gasten zullen wel allemaal betweters zijn....ze gaan er bij die thread al helemaal van uit dat Innercity een Techno feest is.......very wrong....dat zijn nou mensen in hokjes.....en ik heb daar nog geen woord gelezen over "Awakenings" of "Teqnology" of ander echt techno feest......het zijn de mensen die de ID$T feesten afbaggeren en denken meteen de scene uit hun hooft te weten.....Ik heb namelijk al even gekeken naar de profielen....deze mensen mochten toen pas net naar binnen op Innercity.......maarja, ik ken ze niet...dus ik zeg der niets meer over :p
TimeportE
maar New Wave jij bent echt een techno liefhebber (mag ik aannemen :p).. jij gaat toch op feessies zoals NEXUS toch ook helemaal los! ik denk dat iedereen los kan gaan op andere stijlen dan hij zelf denkt op los te kunnen gaan! ik heb dat iig tot nu toe met prog. en techno!
magrec
sorry lucas voor het uit de hand lopen van de topic was niet mijn bedoeling :(

Maarja het is natuurlijke dikke bull als je zegt dat alleen techno/prog liefhebbers snel op hun teentjes zijn getrapt,

ik zal ook ff in een thread over armin van buuren neerzetten dat het saai is en dat er helemaal geen melodie inzit blablabla

dan krijg ik ook de trance liefhebbers op mijn dak (zoals miss p ook al zei)

hey miss p hoe zit dat met die mix van antifuzzy moet ik wachten tot addiction of heb je nog ergens iets online???

Draait ie zoals nick warren? :)
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
Draait ie zoals nick warren? :)

ik zag een deel van zijn tracklist in de TA hotmix.. en ik kende geen enkel nummer. ik zou wel eens een deep-progressive setje willen meemaken!! ik sta altijd open voor andere muziekstijlen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland