return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Dj Patrick

tijs08
quote:
Originally posted by MaGiK54

Dit is de leukste post die ik hier heb gelezen, dat de Darkneger :D dezelfde is als Patrick. Patrick is zo blank als wat en kan in zijn geheel nie draaien. De Darkraver kan niet zwarter en is al jaar en dag een gabber-dj en natuurlijk bekend van Darkravers lounch.

lees.......

quote:

ik hoorde trouwens dat patrik de zelfde is als de nightraver van een tijd geleden is

hij heeft het dus over de Nightraver en das een ander persoontjes
MaGiK54
quote:
Originally posted by tijs08

lees.......

hij heeft het dus over de Nightraver en das een ander persoontjes

Shoooooot me pleaze !! :D Soooooooooooorrrrrrrrrrrry ! Ik schaam me diep :nervous:
stampertje
ja inderdaad, ik dacht trouwens eerst net zo als MaGiK54. Maarre geeft nix het is nog vroeg joh...
stampertje
quote:
Originally posted by Jappio
Haha, geloof dat mijn mening wel aansluit bij de rest van de meningen hier :)

tegen sluitingstijd toen de lichten al aan waren, begon mr patrick ineens een nummer te scratchen, en dat klonk echt wel goed.. Was dan toch nog mooi einde van een verder nie zo bijzondere avond.

Ik ben er gister ook weer geweest t was wel weer eens lache hele tijd in de bassment geweest, maar we waren er al vroeg dus een maat wilde ff bij de opening kijken (nog steeds nix veranderd trouwens) maar na de opening draaide hij Lethal industie, die die idd af en toe scratchte, klonk wel goed. hij liet m trouwens scratchend in het volgende nummer overlopen... Maar na 10min ging die weer verder met zn bagger die die altijd draait, ala boozywoozzy. Trouwens donderdag komt jean in holly --> scratch contest: DJ Patrik vs. Jean. hahaha:stongue:
Emphelator
Ben er 1x geweest maar dat was omdat Tom Harding er draaide.
Vond DJ Patrick niet een ramp maar dat kan ook komen dat ik alleen in de Danceplanet was toen Tom draaide, verder een groot deel van de avond/nacht in de Bassment.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland