|
|
| TranceFool |
| JA BLeGH....dat noemt zich DJ:haha:.....ik vinnet echt een clown :clown: (die ja), en hij vindt zichzelf echt heel wat, zie em weles in de stad lopen, sukkel. Die gozer draait van alles door mekaar en het erge is dat iedereen em geweldig vindt (onder het bekende publiek dan ;)).....Patrick stinkt |
|
|
| TranceFool |
haha krijgen we dat prachtige verhaal weer :D:D:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
toen stond ik nog stijf van de pillen toen ik dat tikte ghehehe:D:D:D |
Dat is wel duidelijk ja!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Rinus |
Helemaal mee eens DjSuez, deze gozer is zoow vervelend, hij denkt hij MC en DJ tegelijk is en dat allemaal op een MyFirst Sony. Ik heb een keer opgelet wat ie nou allemaal aan het doen is. (Vanaf boven kan je alles goed zien) En dat is niet zo heel veel want de draaitafels heeft ie geen 1 keer gebruikt. Opzich kan ik daar nog mee leven als hij gewoon normaal alles draait en niet alles 4 of 5 keer.
Maar het meest vervelende is als je de week daarna nog een keer gaat wegens een leege portomonee ofzo en dan hoor je gewoon weer hetzelfde.
Daarom kom ik er ook nooit meer behalve op Donderdag studenten avond kan het wel aardig zijn, maar dan alleen en echt alleen in de Basement. Sta je lekker met ze 15ne te stampen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|