return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Dj Patrick

DjSuez
Ik denk dat de meeste Ta'ers in de omgeving van Rotterdam hem wel eens hebben zien draaien, in Hollywood, en ik ben er zelf na 1,5 jaar gisteravond weer eens geweest.

Aangezien 1,5 jaar geleden de laatste keer was, is er op het gebied van mij en trance nogal wat gebeurd, ik ben na die tijd pas grote feesten gaan bezoeken etc.

Wat me dus opvalt: wat draait die Patrick ontzettend irritant!!

Gisteravond begon hij zn set met lethal industry, op zich goed natuurlijk, maar hij verneukte t nummer zo erg, dat ik flink stond te balen, en al voor de aankondiging maakte hij n fout waardoor ik al wist dat die zou komen..lekkere verassing zeg maar.

Ook laat hij n nummer nog korter aanstaan dan een dj van de skihut, want elke keer gaat hij midden in een hoogtepunt van een nummer (waar hij ook zonder opbouw aan begonnen is) zomaar over op een nieuw nummer, op n manier waarop zelfs Martin Gaus nog kan mixen...

Een hoop frustraties dus, en daarbij de vraag: hebben jullie dat nou ook altijd??

Greetz Steeph
MaGiK54
Een paar maanden geleden ben ik weer sinds 1.5 jaar naar Holleywood gegaan. Ik kwam binnen en ik had eigenlijk al gelijk spijt dat ik was gegaan. Patrick draaide nog steeds zuig, aangezien hij vaak als hij een trancenummer draait, het nummer verkloot, door bv veeeeeeeeeeeel te lang in een stilte te blijven hangen en als de climax er dan eindelijk komt, het nummer gelijk af te kappen. Verders heb me wel vermaakt die avond, aangezien ik een stel oude bekende tegen kwam, maar op zich had ik die liever ergens anders tegen gekomen.
Optimus
je moet ook niet naar de danceplanet, maar naar de Bassment gaan in Hollywood;)

jammer dak er nie meer inkom:D:D:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
je moet ook niet naar de danceplanet, maar naar de Bassment gaan in Hollywood;)

jammer dak er nie meer inkom:D:D:D

Ben ik ook ff geweest, stampuh op hard-house, toen ze gabber begonnen te draaien ben ik pleite gegaan. Iets te hard voor mij. Heb wel staan lachuh hoe ze tegenwoordig hakkuh, big fun. Maar heb je bami-ballen lopen verkopen dat je nie meer binnenkomt :D
DjSuez
haha, ja, hoe krijg je dat voor mekaar optimus...

ik kom dus idd ook niet meer in de dance planet..maar ik ga daar meestal heen met vrienden waarvan ik de enige tranceliefhebber ben, dus dan staan we meestal in planet 21 of de western planet, waar ik me ook prima vermaak op zon avond hoor!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland