return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Sensation Tracklists

DjSuez
quote:
Triest zeg... weer zo'n 'megamix' erdoorheen...

ja, hoorde dat dat was omdat jean weer ns te laat kwam opdagen...de lul...

er zitten leuke nummers tussen..maar die sets van jean en gielen slaan idd kant nog wal...alhoewel ik best geloof dat gielen leuk draait, ik vermaak me ook wel met hem...

jammer van armin,

met andere woorden: ik ben blij dat ik naar Impulz ben geweest ipv deze tmf-sletjes-en-patsers-van-40-die-niet-weten-wie-er-aan-t-draaien-is-meeting...:rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by DjSuez

Altijd hetzelfde verhaal met Jean. Begrijp niet dat ze hemmes nog boeken op grote feesten. Altijd hetzelfde gezeik.

quote:

deze tmf-sletjes-en-patsers-van-40-die-niet-weten-wie-er-aan-t-draaien-is-meeting...:rolleyes:

ROFL :D

Ben blij dat ik in Den Haag ben gebleven voor P v D. :D :D
-TAIS-
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
02. Viframa - Cristalle (DJ Albert vs Precision Meets Katana Remix)

FOUT!!!!

quote:
Originally posted by Tijs08
02 Viframa - Cristalle (DJ Albert meets Katana Remix)

NOG FOUTER!!!!

:D

Tis:

02. Viframa - Cristallen (DJ Precision meets Katana Remix)!!!

Armin heeft em exclusief atm, zoals het er nu naar uitziet, wordt hij niet gereleased. Maar je weet niet of dat veranderd omdat Armin em nu een beetje hyped.

---------------

Maaruh, ik moet iets bekennen: Ik ben ook geweest :D Ik werd namelijk donderdag gebeld of ik niet 2 VIP kaartjes wilde hebben. Dus ik na lang wikken en wegen (not, VIP kaartjes neem ik altijd meteen aan :p) zeggen dat ik het wel ff wilde aanzien daar in de Arena. Normaal gesproken ben ik echt hardstikke, super, heel erg tegen Sensation etc (commercie, geld uit de zak klopperij, etc), maar ik ben bang dat ik die mening lichtelijk moet bijstellen. Lees ff mee...

Tegen een uur of half 11 kwam ik samen met een vriend aan bij de VIP. Kaartje ff laten scannen en je kon doorlopen. Niks fouilleren ofzo, ook hadden wij digitale camera bij ons, wij nog netjes vragen of het mag en dat was geen probleem (terwijl er bij de ingang 3 A2tjes hingen met daarop heel groot dat digitale camera's verboden waren!). Aangekomen bij de VIP zijn we meteen maar ff doorgelopen naar het veld. Het was al goed druk.
Nou hoor je altijd iedereen over TMF kiddo's op Sensation etc. Dit was mijn eerste Sensation, maar als ik eerlijk ben, heb ik geen kiddo gezien (nou ja, in totaal 4 ofzo). Echt waar, die leeftijd daar... ik weet niet wat het was maar iedereen was wel ongeveer minimaal 18. Meeste mensen (70% ofzo) was tussen de 20 en 30 schat ik. Erg veel mensen richting de 30 en ouder trouwens (erg veel!!!!). Veel "ouders". Waarschijnlijk te verklaren doordat de kaartjes wel redelijk pittig geprijst waren. 55 euro voor een gewoon kaartje, 100 voor VIP.

Nou, ok, dat beloofde al heel wat, geen TMF kiddo's, jeuh! Toch viel dit wel een beetje tegen. Ik had het idee dat er erg veel oudere luitjes waren (25+, wel bijna de helft van de mensen), die voor de gein es naar een groot feest wilden om te zien hoe het daar aan toe gaat. En die trekken het niet tot 7 uur. Tegen vijven, toen Marcello ging draaien, liep het heel snel leeg. En volgens mij waarderen ze de muziek niet zo, in ieder geval niet de "Armin" trance. Bij Johan Gielen en Jean schreeuwen ze het uit (dieptepunt van de avond was megamix, toen ze Tiësto - Lethal Industry inzetten, toen schreeuwden ze echt het hardst van de avond, serieus). Ik heb weinig meegekregen van Gielen en Jean, beide ff half uurtje gehoord ofzo, verder was ik bij Laidback Luke en Jani, die draaiden relaxed.

Dus ff concluderend: geen TMF kiddo's, maar niet dat dat echt hielp aan de sfeer ofzo. Toch was het qua sfeer wel stukken beter dan een Trance Energy ofzo (ben ik 1,5 jaar gelden ook es geweest, dat was wel dieptepuntje). Verder echt mooie shows, vuurwerk en vuur als de DJs aangekondigd werden. Echt goed geluid overal (zuiver! beter dan op Impulz (harder)). Mooie verlichting, wat dat betreft echt wel een van de betere feesten. Maar qua muziek en sfeer (en dat vind ik toch wel wat belangrijker) kon het niet tippen aan een Qontact of Impulz Outdoor.
Al met al viel het feest me echt wel 100% mee, het was lang niet zo slecht als wat je er altijd van hoort :D
-TAIS-
quote:

Op zich was Jean d'r wel op tijd hoor :D
Ik heb ff eerste 2 nrs gehoord van de Megamix, toen snel naar Laidback Luke gegaan, die was stukken beter. Viel me trouwens wel mee dat de megamix maar 20 minuten was. Op de site stond dat ie 30 minuten zou zijn (eerst was het een uur weer), toen we aankwamen stond op het programma 20 minuten. Schijnbaar dat ze bij ID&T nu ook inzien dat mensen niet graag 120 piek betalen om naar een mix op cd te luisteren :)
mr.marcello
quote:

Die megamix was aangekondigd ja! Dus het had nix te maken met Jean hoor.....

Met vriendelijke groet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland