return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Woohooo!!!!! Ik kan naar het 2e jaar!

Rinus
Gefeliciteert man, ook Ik ga naar het volgende jaar (2e). Al me punten en toch niks gedaan dit jaar. Hoe is het mogelijk vraag ik me soms af :conf:
AlFerox
gefeliciteerd!!!
Little Theseus
waah hoertje! Beter voor je man!
Kheb zelf dus mn studie niet gehaald. Schoolleiding was niet bereid om mee te werken; ik had een 5.3 gehaald voor een tentamen, herkansd, alleen veel slechter herkansd ommdat .. uhh stress, afkijkturken en het was moeilijker... had dus een 3,5 en het laatste cijfer blijft staan.
Bleek het tentamen 2 dagen voor het hertentamen te zijn opgehoogd met maarliefst 2 tiende punt!!! Had ik dus een 5,5 en helemaal niet hoeven te herkansen. Schoolleiding wilde dit dus niet rechtzetten, overgang viel niet meer te redden en ik ga zwaar depri maar wat werken want die hertentamens zijn toch nutteloos geworden. Word ik eergister opgebeld door de schoolleiding: gefeliciteerd, we hebben toch nog dat cijfer voor je kunnen veranderen, goed he!!!! Ik dus superkwaad dat ze te laat waren, de kneuzen, ze hadden geen enkele suggestie gegeven dat er nog hoop was om m'n overgang te redden, maar dat bleek dus niet, lijers.
Maarreh, jij bent iig beter af Sjinees, geniet ervan, zie je op Mysteryland ;)
DjSuez
Gefeliciteerd allemaal!

Ik ga ook over naar t tweede jaar van men studie (biologie), alleen moet ik eigenlijk van de zomer nog wel 1 van de 4 herkansingen halen, maar dat gaat lukken...:rolleyes:
Smirnoff

zo...:eyes: :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland