return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Vervelende Overbuurmannen

DjSuez
Ok, dit is weer eens zon thread waar iedereen wel wat over te zeggen heeft, alleen zo nutteloos is als de nete, alhoewel...

kwestie is: mijn overgetatoeerde overbuurman is 50 geworden, en viert dit op dit moment met een geweldig tuinfeest en def rhymz achtig nivo muziek. Feit is dat ik dan weer de hele nacht lig te knarsetanden bij het horen van deze verschrikkelijke bubbelmuziek, en morgen uitgeput nog aan een 12-urige werkdag moet gaan beginnen...heeft iemand ook van dit soort vreselijke ervaringen, en tips om deze zware tijden dor te komen?

Alvast bedankt

Greetz Steeph
TranceFool
zet ook vol je boxen open....kijken wie het hardst kan ;)
DjSuez
quote:
zet ook vol je boxen open....kijken wie het hardst kan

ah, een luisterend oor in deze harde tijden!!

tja, das t probleem, ik wil alleen maar slapen...anders kan ik wel de stereo van me ouders vol opendraaien, misschien hoor ik dan idd wel goeie muziek..das ook wat waard...maar me eigen goeie stereo staat in Wageningen op me kamer, dus daar heb k nou niks aan...maar goed, ik ga maar even proberen tv te kijken:confused:...tot ziens allemaal...
tijs08
of gebruik deze..... :D
heb ik vanacht ook gedaan.. sliep in een huis langs een drukke weg in hartje Rotterdam met enkel glas.. nix gemerkt van het verkeer.. tot dat ik doppen uit deed.. waaaaaaah herrie!!

Apoptosis
Neuh... k heb nooit last van m'n buren, hele aardige mensen.

De buren hebben eerder (veel) last van mij! Met m'n keiharde muziek en gebasketbal in de woonkamer! :crazy: :D :eyespop: :tongue3

Naja, nooit een kl8 over gehad duzzz

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland