|
|
| Akira |
Ja ik zou wel es willen weten hoe iedereen into trance is gekomen???Kijk mijn achtergrond was dat ik vaak naar HArdcore luisterde en dat was op een gegeven moment helemaal dood...
Door IC 98 ben ik eigenlijk min of meer van trance gaan houden....
NOu vertel jullie verhalen maar es :D :D :D |
|
|
|
Nou.. eerst was er die leuke tijd van die Eurodance (Snap, 2 Unlimited, 2 Bros etc)... daarna wat Dune, Charly & Theo dat was ook wel leuk. Toen heb ik ook nog een tijdje naar Hardcore geluisterd (maar ik was GEEN gabber :D ).
En toen was daar ineens de serie Trance 100.... waardoor ik van trance ben gaan "houden". En nu nog steeds dus :)
Eigenlijk vind ik alleen electronische muziek dus iets.. lang leven de synthesizers en computers :D |
|
|
|
Voor mij geld zo ongeveer hetzelfde als voor Moogwai. Ik was allereerst een grote 2Unlimited fan (en wat schaam ik me er nu voor), vervolgens was ik wild van Charly Lownoise en Mental Theo. Toen de gabberperiode aanbrak deed ik lekker mee, hoewel ik eerder een gabber undercover was. Die kale kop en de camping-smoking (trainingspak) hoefde van mij niet zo nodig. Ik stopte eigenlijk met het gabber gedoe voor het helemaal dood was en heb nog een tijdje naar 2pac en al die troep geluisterd. Sinds zo'n 2 a 3 jaar luister ik nu naar trance en sinds ik deze site gevonden heb (ongeveer een half jaar geleden) interesseer ik me er steeds meer voor.
Wat een verhaal hmmm? |
|
|
|
| quote: | Originally posted by moogwai
Nou.. eerst was er die leuke tijd van die Eurodance (Snap, 2 Unlimited, 2 Bros etc)... daarna wat Dune, Charly & Theo dat was ook wel leuk. Toen heb ik ook nog een tijdje naar Hardcore geluisterd (maar ik was GEEN gabber :D ).
En toen was daar ineens de serie Trance 100.... waardoor ik van trance ben gaan "houden". En nu nog steeds dus :)
Eigenlijk vind ik alleen electronische muziek dus iets.. lang leven de synthesizers en computers :D |
Voor mij geldt in grote lijnen hetzelfde !!
Van een flinke partij hardcore ben ik nu, anno 2001 nog steeds niet vies hoor !! Gewoon af en toe kwartiertje ff flink blazen ! :) :) Heerlijk..... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by moogwai
Nou.. eerst was er die leuke tijd van die Eurodance (Snap, 2 Unlimited, 2 Bros etc)... daarna wat Dune, Charly & Theo dat was ook wel leuk. Toen heb ik ook nog een tijdje naar Hardcore geluisterd (maar ik was GEEN gabber ).
En toen was daar ineens de serie Trance 100.... waardoor ik van trance ben gaan "houden". En nu nog steeds dus
Eigenlijk vind ik alleen electronische muziek dus iets.. lang leven de synthesizers en computers |
| quote: | Originally posted by M5
Voor mij geldt in grote lijnen hetzelfde !!
Van een flinke partij hardcore ben ik nu, anno 2001 nog steeds niet vies hoor !! Gewoon af en toe kwartiertje ff flink blazen ! :) :) Heerlijk..... |
Same for me!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|