|
|
| DJ_Siesta |
Ik luisterde zolang ik naar muziek kon luisteren al house, ik jatte altijd de mtv cdeetjes van me broer, en dan in me stereo douwen, en dan zo luid mogelijk zodatt iedereen het kon horen :-). en rond me 10e kocht ik me 1e singels Modo - 1,2,3 polizei, mark oh tears don't lie en dat soort , en toen haddik eens ferry corsten gehoord, ik zo HUH wies dat, ik had de single van system f ook, maar wist niet dattie van ferry was,maar later wel dus, en toebn kocht ik die cd van innercity, en ik weerd geeeeeeeekkkkkkkkkk, w0000000000tjes is die cd, nog steeeeeds, een van de beste cds oooooooit, YEAAAAAAAHH, youpie, zo bennik eingelijk van trance gaan houden,
GreetZ GERRIT |
|
|
| Ruben_Dubbink |
geloof dat alles wel ongeveer is gezegt over hoe je TA bent geworden. Voor mij begon het ook met een Trance cd,
Charley Lownoise & Mental theo, Dune.......dat soort muziek begon het eigenlijk een beetje mee.
GreetZ RubDub |
|
|
| LightForce |
Ben in 1983 geboren en opgegroeid met artiesten als J. Hammer, Vangelis en andere synthesizer virtuozen. Me vader luisterde dit vaak. Luisterde daarna op de radio veel illegale radio Maarssen :). Hier draaide ze veel euro-dance en Snap en dat soort artiesten. Op mijn 7e of 8e verjaardag kreeg ik me cd speler. De 1e cd die ik toen kocht was in duitsland met de naam Technotraxx. De cd met U96 - Das Boot en andere knallers, vanaf die tijd ben ik meer van die serie gaan kopen, en tevens de houseparty series van Arcade waren voor mij favoriet. En toen kwam het me buurjongen kwam met de allereerste EarthQuake cd binnen. Oke ff wennen maar best te doen. Dus de hardcore tijd brak lichtelijk aan. Wel vaak geluisterd, maar nooit echt heel leuk gevonden, vond de technotraxx series leuker.
Vervolgens is er een tijd aangebroken dat de technotraxx series verleden tijd waren, en kwam tadaa de eerste trancemaster. Die nu al weer bij deel nummer 3001 is beland (31ste deel dus voor de kenners). Tja vanaf die tijd is me trance tijd aangebroken. En nooit meer los gelaten. Veel op internet rond gekeken, veel songs gedownload. En veel gebrand op eigen compilatie cd's. Dankzij die compilatie cd's veel mensen de trance feeling gegeven, en tja nu een REAL TRANCEADDICT. Het leukste van me hele muziek voorkeur is dat me vader het ook helemaal top vind. Elke maand wil die een nieuwe cd met nieuwe releases :) Best lekker voor in de auto... |
|
|
| kolkiewolkie |
tsja, hoe benk TA geworden..
vanaf mun 9de beetje die commercie geluisterd (2unlimited idd) via 'artiesten' als dj bobo (wie kent um nog) tot aan mijn 15de-16de volgehouden, toen 1.5 jaar echt nauwelijks electronische muziek geluisterd wegens en chronisch gebrek aan zenders die a) dat draaiden en b) die ik ook nog kon ontvangen.
dat gabbergedoe heb ik helemaal overgeslagen, hoewel sommigen mij wel eens voor gabber hebben uitgemaakt (vraag me niet waarom, week ooknie)
tsja, en dan wordt je ouder, hoor je weer die commerciele plaatjes en dan vraag je je toch af of er niet meeeer is, en idd, dat is er wel.. dit dus :) :) :) :) dan krijg je eens een paar livesets van TE 2000-2 onder je neus gedrukt==>> wooot, download je de complete in trance we trust reeks, vant een komt ander
plaatjes die voor mij echt een openbaring waren/zijn: svenson & gielen - the beauty of silence. vind dat nog steeds een fijne plaat (twisted niet trouwens) en een plaat van marco V die toevallig op de harde schijf bij windesheim stond destijds, ben de titel nu ff kwijt.
greetz kolkiewolkie
oh ja, trance is still alive, maar dat gaat natuurlijk niet voor eeuwig door, dat is namelijk met elke muzieksoort het geval de laatste 50 jaar (sad but true).
kheb trouwens wel het id dat techno wat meer mainstream gaat worden.... meer een gevoel dan dat het ergens op gebaseerd is trouwens.. |
|
|
| Smirnoff |
iedereen waar ik mee omging hield meer van hardcore, vond ik ook wel leuk op z,n tijd.
Maar ik was helemaal gek van Bonzai.
Ik was helemaal gek van : jones & stefenson - the first rebirth.
Toen heb ik eens een trancemaster cd gekocht, klonk ook wel leuk...
Hierdoor ben ik een Trance-Junk geworden. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|