|
|
| John |
Ik ging altijd plate luistere na school bij midtown, lekker hakken daaro =) en toen pakte ik een keer een trance plaat, maar ik denk dat commerciele nummertjes als carlos - silmarillia en dj jurgen - better off alone (zeker NIET the launch) voor de grote intresse hebbn gezorgd. hardcore liep toch een beetje op zn end en toen midtown dordt geen hardcore platen meer verkocht, ging ik steeds meer trance luisteren.. in 1999 zelfs aardig wat van die trance complatie cds gekocht (mystery land, en nog een paar die ik ni meer weet)
naja dis we een beetje een korte story...(dat hele (happy) hardcore, 2unlimited, james brown is dead, mc hammer gebeuren ervoor skip ik maar ff voor et gemak :D )
ik heb trouwens ook nog maxen liggen=)
en nog andere nike dinges voor naar school heheh |
|
|
| John |
| ik vind et trouwens rot dat mn ausbroek gejat is....per ongeluk mn gymspullen op school gelaten.. kutconcierges:whip: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by John
mc hammer |
volgens mij is dat geen trance hoor... |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Optimus
volgens mij is dat geen trance hoor... |
dance
dat is een ruime opvatting, je bent begonnen met een stijl en in de loop der tijd verschuift je stijl en in ons geval zijn wij bij trance uitgekomen. Denk nie dat ik t beter kan zeggen hehe. maar tis ook half 10 sochtends :D |
|
|
| moogwai |
haha.. er heeft weer iemand liggen graven... altijd leuk om die verhaaltjes te horen :)
Ben al 5 jaar addicted nu :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|