return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Ny klubb på onsdagar (Sthlm)

Gaby
http://www.fokused.net/
lonne
Var ligger detta ställe?...sidan avslöjade ju som sagt inte så mkt.
NordLight
Thanx for the info!

Nå...blir det partyön i sommar då?

Greetz
NL:D
Kraith
quote:
Originally posted by lonne
Var ligger detta ställe?...sidan avslöjade ju som sagt inte så mkt.

Jodå, men det är jävligt liten text. :)

Det är på Stacy på Regeringsgatan (där Hirschenkeller låg förut) tycker jag mig se. Rätt värdelös sida måste jag ändå säga. :p
s-case
Från grammofon.nu

Ny svensk superklubb - 20/6/02|15:48
England är känt för sin väletablerade klubbkultur med stora klubbar som varje vecka har superdjs på lineupen. Nu verkar det som om första steget har tagits för att skapa något liknande i Sverige.

Fokused, tidigare kända för att ha anordnat stora fester av hög kvalitet kommer onsdagen den 3 juli dra igång en egen klubb. Klubben kommer enligt egen utsago att ha två dansgolv, hög mysfaktor i loungen, balkong med utsikt över dansgolvet samt två barer som kommer att kryddas av sexiga videoprojektioner.

Fokused räknar med att varje vecka kunna bjuda på väl etablerade DJs som Tom Stephan, Rob Di Stefano, Jon Pleased och Sharp Boys. Klubben kommer även gästas av olika varierande koncept, till exempel den brittiska tidningen Muzik och den engelska klubben Crash. Självklart kommer även svenska DJs som Stonebridge, Parham och Stefan Wendin att spela på klubben.

Klubben har inte helt oväntat fått namnet Fokused och premiären sker den 3 juli på Stacy (Regeringsgatan 61) i Stockholm.

Programmet för hela juli kommer snart att läggas ut i utvalda butiker samt på Fokused hemsida.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden