|
|
| TranceFool |
Voor Trance Energy 17-02 (ja et is al weer ff geleden) was er op 538 een interview met Dj Jean en daar hadden ze het over Dont Hold Me Back. Hij zei dat het een rollercoaster release was en dat ie het eigenlijk achteraf maar helemaal niets vond.
Dus is ie nou wel of niet officieel uitgebracht, want hij is wel op Napster te vinden???
Hij is wel bezig met een ander nummer, want hij zelf veel beter vindt, het heet namelijk Atient Mysteries (ofzo iets, kan et nie helemaal goed verstaan)
Weten jullie hier misschien wat meer over???? |
|
|
|
| zal wel Ancient Mysteries zijn ....... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by M5
zal wel Ancient Mysteries zijn ....... |
LoL dat d8 ik ookal ja :D
En hoe zou die "dont hold back" (gaaf nummer trouwens) dan stiekum toch gereleased zijn?? |
|
|
|
Waarschijnlijk hebben de klubbheads hem weer ergens uitgeleend en is ie zo uitgelekt ofzo.
ook heb ik jantje het ooit over "coming back for more" horen hebben,dat was in een interview met BNN. Dat zou z'n nieuwe single na love come home worden, die is ook nog niet gesignaleerd ofwel?
Verder: Zijn de klubbheads ook magica? Begint er wel op te lijken moet ik zeggen. |
|
|
|
don't hold me back is een keer als wereldprimeur in dance dept gedraaid en daar issie van gerecorded en op napster geflikkerd. Ik weet dus niet of die een officiele release gaat hebben
later
michiel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|