return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Atomix MP3 crack
View this Thread in Original format
Flipper01
Ik ben zelf bezig met het mixen van een cdtje mbv AtomixMp3.. Er is alleen 1 probleem, ik heb niet de geregistreerde versie :(
Ik heb al geprobeerd em te cracken, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik gebruik nu Atomix 2.1. Van versie 2.0 heb ik wel een gekraakte versie, maar daar werkt de bpm match niet goed en kan ik niet loopen :(

Heeft een van jullie misschien wel een goed werkende gekrackte versie van AtomixMP3 2.1???
TranceFool
http://www/astalavista.com ?
Cosmic Guy
Probeer anders deze: MJW1YZZOV

Werkte bij mij goed:haha:

En Trancefool: het is toch: http://www.astalavista.box.sk ?
TranceFool
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Probeer anders deze: MJW1YZZOV

Werkte bij mij goed:haha:

En Trancefool: het is toch: http://www.astalavista.box.sk ?

ja je heb gelijk, die bedoelde ik, hebben ze blijkbaar veranderd :)
Flipper01
Tja, dat had ik ook allemaal al geprobeerd :(

Ik had eerst ook een goed werkende gekraakte versie van AtomixMP3 v2.1, alleen begon die op een gegeven moment een beetje vaag te doen (waarschijnlijk lag dit aan mijn audioinstellingen van de comp). Hierop heb ik v2.1 opnieuw geinstalled, maar op de een of andere manier kan ik hem niet meer cracken. Dwz dat de crack toepassen wel lukt, maar dat hetprogramma niet wil opstarten. Ik krijg nog wel het logo van AtomixMp3 te zien (zonder trial version erdoorheen) maar het programma wil daarna niet opstarten.....vaag

Kan iemand misschien een link naar zijn gekraakte *.exe file hier neerzetten??
Gooi 'em anders in een ftptje van mij: ftp://mood43:[email protected]/Flipper/
DjRV
quote:
Originally posted by Flipper01
Tja, dat had ik ook allemaal al geprobeerd :(

Ik had eerst ook een goed werkende gekraakte versie van AtomixMP3 v2.1, alleen begon die op een gegeven moment een beetje vaag te doen (waarschijnlijk lag dit aan mijn audioinstellingen van de comp). Hierop heb ik v2.1 opnieuw geinstalled, maar op de een of andere manier kan ik hem niet meer cracken. Dwz dat de crack toepassen wel lukt, maar dat hetprogramma niet wil opstarten. Ik krijg nog wel het logo van AtomixMp3 te zien (zonder trial version erdoorheen) maar het programma wil daarna niet opstarten.....vaag

Kan iemand misschien een link naar zijn gekraakte *.exe file hier neerzetten??
Gooi 'em anders in een ftptje van mij: ftp://mood43:[email protected]/Flipper/

je kan het beste ff in je eigen registry checken van windh00s,delete alle keys die met atomix te maken hebben en installeer daarna opnieuw.
Flipper01
quote:
Originally posted by DjRV
je kan het beste ff in je eigen registry checken van windh00s,delete alle keys die met atomix te maken hebben en installeer daarna opnieuw.

Hoe kom ik daar??

[edit]
Ben nu via regedit -> Search 'atomixmp3' bezig met zoeken/verwijderen
[/edit]
Flipper01
DAMN, ik heb de registergegevens verwijderd, maar hij doet t nog steeds niet :(
Menno
Heb het net ff bij mezelf geinstalleerd en hij doet het gewoon.

Ik heb de crack op je ftp gezet

Gewoon unzippen en dan vraagt ie of je de trial wil vervangen...'ja'
daarna opstarten en dit serial intypen 37G-L9R-989

Hoop dat ie het doet.
ScuL
Kan iemand mij die crack toesturen..? Ik heb alleen degene van astalavista, die deed het eerst ook. Maar na 1x Atomix gebruikt te hebben met crack wil hij niet meer starten. (Crash na splash logo).. :(

Flipper01
quote:
Originally posted by ScuL
Kan iemand mij die crack toesturen..? Ik heb alleen degene van astalavista, die deed het eerst ook. Maar na 1x Atomix gebruikt te hebben met crack wil hij niet meer starten. (Crash na splash logo).. :(

Tja, bij mij psies hetzelfde probleem.. Eerst werkte de crack bij mij ook totdat ik het probgramma opnieuw installeerde. Sindsdien slaat de gekraakte versie bij mij ook vast na het logo :(
Ik wacht nu tot ik de nieuwe comp krijg en hopen dat ie t daar wel op wil doen...
ScuL
Ik heb sinds een week een nieuwe comp en na een frisse installatie blijft het probleem.. dus :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement