return to tranceaddict

Trande Addict Swedish Hub

Dj P.A!
Nu när Ag har stängt så måste man hitta laternativ. Jag föreslåt att vi skaffar oss en direct connect hub för Svenska TA. ag ser att man håller på att planera detta redan på "riktiga" Trance Addict. Tyvärr tilhör kanske jag en av dem som inte skriver så ofta här inne. - vilket leder till att jag har nog svårt att bli accepterad att "joina" den riktiga TA huben. (Vilket är märkligt för jag har hur mycket trance att dela ut som helst) Jag tycker därför at vi skaffar oss en egen svensk(eller kanske rent av skandinavisk för att göra den större) Hub där vi kan fortsätta att dela filer med varandra. Hur låter detta? Någon som är intresserad av detta?Bäs

Bäst just nu:

Solar Stone - Solar Coaster
En Motion - Getting Away With It
Accessive Rhythm - Activate
Kayu & Albert - Save e(hiver & Hammer Remix)
King of Clubs
Har du verkligen ansökt om att få joina TA hubben? Jag tror inte det ska spela nån roll hur mycket man postar, bara man är medlem. En svensk hub skulle användas av för få för att det skulle funka, tror jag tyvärr.

Bäst Just Nu:
Three Drives - Carrera 2
Mauro Picotto - Return to Cali (Push Remix)

:)
eXton
kom på att jag ju har en asstabil linuxserver som står och snurrar på universitetslina här i Lund, man kanske skulle ta å köra en DC-hub på den?

Men det vore isf bra om nån kan säga hur mycket trafik en sån hub drar, för den förmedlar väl bara listor mellan alla användare? isåfall borde det ju inte bli några problem

bara lite meck att installera den då...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden