|
|
| NordLight |
Hej !
Vilka p2p program rekommenderar ni? Fördelar & nackdelar?
Vilka har spyware? Tillförlitlighet m.m.
Greetz
NordLight |
|
|
| Dj_Activated |
Jag använder Direct Connect! Fast det kanske inte räknas som p2p program? fördelen är ju att det finns såå mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man söker. Enda nackdelen jag kan tänka är att folk kan avbryta filöverföringen om man laddar ner från dem, men på TA hubben tror jag nog inte någon gör det, har inte hänt för mig än iaf!
//DJ_A |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
Jag använder Direct Connect! Fast det kanske inte räknas som p2p program? fördelen är ju att det finns såå mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man söker. Enda nackdelen jag kan tänka är att folk kan avbryta filöverföringen om man laddar ner från dem, men på TA hubben tror jag nog inte någon gör det, har inte hänt för mig än iaf!
//DJ_A |
Tack för tipset!
Var får jag detaljerna till TA huben?
Greetz
NordLight |
|
|
| King of Clubs |
TA Huben funkar otroligt bra nu när AG är borta. Det är det absolut bästa AG substitutet som jag känner till. Alla borde joina. The more the merrier..
För att göra det måste man PM:a Bizz (som har hand om huben).. Kolla efter tråden TA DC Hub (eller nåt liknande) i music discussion... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|