|
|
| magrec |
Jaja de mastermixer himself komt naar nederland 5 juli @ de more...

alleen een beetje klote dat mijn zus haar (pabo lol) diploma uitreiking heeft waar ik verplicht aanwezig moet zijn naja dat vind ik ook wel fair t.o.v haar maar voor de fans zeker iets om naar uit te kijken.... |
|
|
| DJ_Siesta |
kep altijd oogje opengehouden richting fatbot slim, hij maakt erg lekekre nummers, maar doet die dat live of draait ie met plaatjes??
greetZ |
|
|
| Little Theseus |
Ik heb zn laatste live-cd gehoord op een of andere vette rave in de uk, echt meesterlijk. Hij performed volgens mij een beetje Junkie xl - stijl; een bak vol met vaste strings en samples aan elkaar koppelen, maar het konden eigenlijk ook gewoon platen zijn, alhoewel het dan wel erg veel special remixes waren :D
De More, waar zit die toko?
Ik wil wel een leuk feestje op mn laatste officiele tentamendag van dit schooljaar en natuurlijk een AWAFES2 pre-party :D:D:D |
|
|
| magrec |
Hij draait gewoon plaatjes...
enne die cd van live @ brighton beach is cooooooooooool damn hey wordt de muziek stil gelegd omdat het publiek teveel bij het water staat en dat er levensgevaalrijke situaties ontstaan omdat het zo druk is.
De videoclip bird of prey laat een gedeeltje van die rave zien. |
|
|
| junis |
| quote: | | De More, waar zit die toko? |
Vraag ik me ook af....! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|