|
|
| Donna |
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben ermee bezig! :)
Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc :)
Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar wél geholpen kan worden e.d. :p
:eyes:
hehe |
|
|
| Optimus |
ik vond t ook wel iirri worden ja...
laat ze lekker in ouwe threads kijken...
dat deok ook |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben ermee bezig! :)
Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc :)
Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar wél geholpen kan worden e.d. :p
:eyes:
hehe |
Heel goed meid, dan zorg ik er wel voor dat ie sticky wordt. :tongue2 |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!! |
volgens mij ben je toe aan je dagelijkse joint donna :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|