return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Sthlm- vart festar ni?

Gaby
Jag är lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta på på helgerna... :p

Jag har inte varit ute så mycket sista tiden. Vad finns det för sköna nya ställen? (behöver ju inte vara tranceställen...) Annars då, favvo stället?
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Jag är lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta på på helgerna... :p

Jag har inte varit ute så mycket sista tiden. Vad finns det för sköna nya ställen? (behöver ju inte vara tranceställen...) Annars då, favvo stället?

Nya ställen finns väl inte så många tror jag... Jag var på Sinners- invigningen (gamla Gilda). Snyggt inrett - påminner lite som Sophies. Vet dock ej hur det står till med musiken. Kan bli en joker.
Berns har blivit ganska bra. Hoppas att vi får fler "lovesexy"-fester där. I övrigt så har jag precis som du inte varit ute på ett tag. Cafét på söndagar ett ganska säkert kort...framför allt på sommaren med uteservering.

Greetz
NordLight
Xplorer76
Vi brukar gå till Patricia... Där kör dom trance och techno nästan hela kvällen, stort ställe öppet till 5.
Aendy
Har inte varit där ofta men Garbos i Sumpan har fallit mig i smaken. Ett opretantiöst och småstadsaktigt ställe.
lonne
Jag går inte heller ut så värst mkt nuförtiden, men när jag gör det så
brukar det bli Soap Bar,Dailys lr Cafe Opera.

I höstas hade man ett mkt bättre utbud med Paranoid på torsdagar och
Heaven på fredagar...synd,synd.. :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden