|
|
| total woot |
Kennen jullie het verschijnsel, dat op de een of andere manier altijde dezelfde mensen ruzie krijgen (in een kroeg of discotheek).
Ik heb het probleem dat een aantal vrienden van mij ALTIJD ruzie krijgt, 99% van de keren kunnen ze er echt niets aan doen.
(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).
ben ik de enige die dit probleem heeft?
of zijn er in jullie ogen mensen die geweld aantrekken ofzo?
thnx |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by total woot
(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).
|
Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.
Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.
Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe :D |
|
|
| Pjotr G |
| ik ken t verschijnsel ja....in mijn vriendengroep is er ook eentje die vervelende turken (no offence) lijkt aan te trekken |
|
|
| kolkiewolkie |
kweenie eigenlijk...
kheb nog nooit ruzie gehad in uitgaansgelegenheid.. had wel 2x gekunt, maar op 1 of andere manier weet ik me dan altijd in te houden (ik kook dan wel op die momenten)... voor anderen is dat soms wel reden om te matten... (op die momenten begon een ander dus)...
en het lijkt soms wel of sommigen het aantrekken/het altijd dezelfden zijn... maar ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven daar ik nooit de gehele geschiedenis van het verhaal weet...
snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten :conf: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten :conf: |
Als iedereen er zo over zou denken zou het idd wel een stukkie makkelijker wezen ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|