return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 
Hoeren!!!!

Mr Zimz
nou ik heb hard me best gedaan om t voor elkaar te krijgen we hebben nu een zeer goed team dus t moet lukken!!
Dj Odelpha
Kan ik nog meedoen met die alliance? zo ja, hoe? en moet mn pimp name dan iets met zaad zijn?

Grtz
Spinnin Jack
Ik weet niet hoe het zit met die alliance, er zijn nog 3 mensen die erbij kunnen.

Je naam hoeft in ieder geval niet iets met zaad te zijn, ik gebruik nu de naam Heipaal. Maar het is wel erg leuk om je naam te beginnen met zaad, dan hoor je er helemaal bij :p
Als er een nieuwe game begind gaat ik natuurlijk wel een naam verzinnen die begind met zaad. Wordt waarschijnlijk iets van zaadpaal ofzo :D
Dj Odelpha
Ik zat te denken aan zaadleider :D

Grtz
Spinnin Jack
Het is morgen 1 november, betekend dus dat er weer een nieuwe game gaat beginnen :)

Vorige maand ging het wel lekker, werd toen 80ste, nahja kon beter natuurlijk maar das toch niet slecht. Werd gewoon te veel aangevallen tijdens het scouten. :mad:

Heb deze maand ook maar eens een zaad naam mezelf aangemeten, het is bij het ene account Zaadpaal geworden.
En als ze bij de computer zaak opschieten, dan kan ik nog een account openen en dat wordt dan Zaadstorm. Maar das alleen als ik m'n adsl-modem binnen heb.
2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts :disbelief

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland