|
|
| ScuL |
mja ik verveel me zo midden in de nacht dus ik dacht ik maak maar een leuk topic aan voor alle DJ's onder de TA'ers :)
wat vindt jij de meeste k*tte plaat om te mixxen ?
bij mij is dat met stip:
Umek - Gatex
omdat er nauwelijks een beat in zit krijg je dat ding bijna niet gelijk :p
wat trouwens ook best vaak voorkomt zijn platen die een variërende BPM hebben over 't geheel (sommige stukken dus sneller dan andere), daar heb ik ook een hekel aan, of 'n oplopende afsluiting :crazy: |
|
|
| No-s |
| En ook, Underworld - Rez en Alice D. in wonderland - Time problem, ... |
|
|
| eieregooie |
| Heb om een of andere reden nog weleens moeite met Josephine 2002 (delerious vocal remix). Weet niet hoe het komt eigenlijk... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ScuL
wat trouwens ook best vaak voorkomt zijn platen die een variërende BPM hebben over 't geheel (sommige stukken dus sneller dan andere), daar heb ik ook een hekel aan, of 'n oplopende afsluiting :crazy: |
das inderdaad echt klote.. en dan na een paar keer er pas achter komen dat het helemaal niet aan jezelf ligt maar dat die plaat gewoon vet fout gaat.
voor mij zijn dat:
- Dj Tiesto - urban train (original) weet neit wat het is maar kan die bass slecht horen door die lage bass melodie (in het begin)
- en nog een paar anderen zoals Plastic Boy - Silver Bath en Frank Traxx - Nebuchan omdat die platen zo bol zijn dat ik onmogelijk bij kan sturen :whip: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by ScuL
wat trouwens ook best vaak voorkomt zijn platen die een variërende BPM hebben over 't geheel (sommige stukken dus sneller dan andere), daar heb ik ook een hekel aan, of 'n oplopende afsluiting :crazy:
|
:conf:
platen met een varierende BPM zijn er dus echt nauwelijks (lees: vrijwel niet) voor zover ik weet dan.
misschien in de hardcore scene ofzo.. maar daar ben ik niet zo bekend in. ;)
| quote: |
- en nog een paar anderen zoals Plastic Boy - Silver Bath en Frank Traxx - Nebuchan omdat die platen zo bol zijn dat ik onmogelijk bij kan sturen
|
dan stuur je toch bij door alleen de platter en/of nipple aan te raken en niet de plaat zelf.
je moet iets voorzichtiger te werk gaan maar het kan wel. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|